• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Žurnāla “Forbes” ziņu lingvistiskās iezīmes Facebook vietnē

Thumbnail
Открыть
306-71767-Pavlova_Marina_mp15041.pdf (1.205Mb)
Автор
Pavlova, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Bicjutko, Tatjana
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Lai gan internets un tehnoloģijas nav vienīgie faktori, kas mūsdienās sekmē izmaiņas valodā, tie noteikti ir snieguši savu ieguldījumu. Tā kā tīmekļa valodas un sociālo tīklu jēdzieni ir salīdzinoši jauni, nav daudz pētījumu veikti par tīmekļa lingvistiskajām iezīmēm. Tāpēc šī darba mērķis ir izpētīt valodas iezīmes Forbes ierakstos Facebook vietnē. Kā pētījuma metodes tiek izmantots literatūras apskats un kvantitatīva un kvalitatīva uz teksta krājuma balstīta lingvistiskā analīze kā arī tiek izmantota aptauja. Analīze atklāj, ka Forbes Facebook ierakstu nozīmīgākās valodas iezīmes ir trešās personas vietniekvārdi, modālie darbības vārdi, kas attiecas uz atļauju, iespēju vai spēju, vienkāršā tagadne, saliktās tagadnes aspekts un apzīmējošie īpašības vārdi.
 
Although the Internet and the development of technologies are not the only factors promoting changes in language nowadays, they are definitely conductive to those changes. As the notions of language of the web and social networking are relatively new, there are not that many studies conducted on linguistic features of the web. Therefore, the goal of this paper is to analyse the linguistic features of Forbes Facebook wall posts. The research involves literature review, quantitative and qualitative corpus-based linguistic analysis and a questionnaire as research methods. The analysis demonstrates that the most prominent linguistic features of Forbes Facebook posts are the use of third-person personal pronouns, modal verbs of permission, possibility or ability, the simple present tense, the perfect aspect present tense and attributive adjectives.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47595
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV