Īpašības vārdu lietojums produktu aprakstos pārtikas uzņēmumu interneta mājas lapās
Author
Krumplevska, Evelīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā bakalaura darbā ir aplūkoti aprakstoši, novērtējoši īpašības vārdi, kā arī to salīdzinājuma pakāpes, kuras izmantotas produktu aprakstos pārtikas rūpniecības uzņēmumu tīmekļa vietnēs. Pētījuma mērķa sasniegšanai un lai atbildētu uz pētījuma jautājumiem, pētniecības metodes ietvēra literatūras apskatu un diskursa analīzi. Bakalaura darba mērķis bija izpētīt īpašības vārdu lietošanas biežumu un nolūku mērķi astoņdesmit produktu aprakstos. Galvenie secinājumi ir, ka novērtēšanas īpašības vārdu biežums ir lielāks, salīdzinot ar visiem analizētajiem īpašības vārdiem. Lielākā daļa uzņēmumu balstās uz novērtēšanas īpašības vārda izmantošanu, lai uzsvērtu labākās produktu aprakstu daļas lai piesaistīt klientus. The present Bachelor Thesis explored descriptive, evaluative adjectives and degrees of comparison used in product descriptions on food industry company websites. To reach the aim and answer the research questions, the selected research methods included literature review, and discourse analysis. The purpose of the Bachelor Thesis was to examine the frequency, and the purpose of the use of adjectives in eighty product descriptions. The main conclusions are that evaluative adjectives have a higher frequency from all analysed adjectives. Most companies rely on the use of evaluative adjectives in order to emphasize the best sides of product descriptions to attract customers.