• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Īpašības vārdu lietojums produktu aprakstos pārtikas uzņēmumu interneta mājas lapās

Thumbnail
Открыть
306-71773-Krumplevska_Evelina_ek15056.pdf (2.724Mb)
Автор
Krumplevska, Evelīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šajā bakalaura darbā ir aplūkoti aprakstoši, novērtējoši īpašības vārdi, kā arī to salīdzinājuma pakāpes, kuras izmantotas produktu aprakstos pārtikas rūpniecības uzņēmumu tīmekļa vietnēs. Pētījuma mērķa sasniegšanai un lai atbildētu uz pētījuma jautājumiem, pētniecības metodes ietvēra literatūras apskatu un diskursa analīzi. Bakalaura darba mērķis bija izpētīt īpašības vārdu lietošanas biežumu un nolūku mērķi astoņdesmit produktu aprakstos. Galvenie secinājumi ir, ka novērtēšanas īpašības vārdu biežums ir lielāks, salīdzinot ar visiem analizētajiem īpašības vārdiem. Lielākā daļa uzņēmumu balstās uz novērtēšanas īpašības vārda izmantošanu, lai uzsvērtu labākās produktu aprakstu daļas lai piesaistīt klientus.
 
The present Bachelor Thesis explored descriptive, evaluative adjectives and degrees of comparison used in product descriptions on food industry company websites. To reach the aim and answer the research questions, the selected research methods included literature review, and discourse analysis. The purpose of the Bachelor Thesis was to examine the frequency, and the purpose of the use of adjectives in eighty product descriptions. The main conclusions are that evaluative adjectives have a higher frequency from all analysed adjectives. Most companies rely on the use of evaluative adjectives in order to emphasize the best sides of product descriptions to attract customers.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47596
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6057]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV