Šķirkļa struktūras analīze biznesa terminu vārdnīcās
Author
Ustinovs, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Karpinska, Laura
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā pētījumā tika veikta biznesa terminu vārdnīcu šķirkļa struktūras analīze. Pētījuma mērķis bija analizēt un salīdzināt šķirkļa struktūru biznesa terminu vārdnīcās drukātajā un elektroniskajā vidē, lai parādītu atšķirības starp tām. Šajā pētījumā tika pielietotas literatūras apskata un šķirkļa struktūras satura analīzes metodes. Rezultāti ir parādījuši, ka ir daudz atšķirību starp drukātās vides un elektroniskās vides biznesa terminu vārdnīcām, tai starpā informācijas daudzveidības ziņā. Galvenais šī pētījuma secinājums ir tas, ka pastāv atšķirības starp izvēlētajām drukātās un elektroniskās vides biznesa terminu vārdnīcu šķirkļa struktūrām, kas izceļ atšķirības starp šķirkļa struktūru organizēšanu abās vidēs. The present paper carries out a research into the entry structure of business term dictionaries. Its purpose was to analyse and compare the entry structure in business term dictionaries in print and electronic mediums to showcase the differences between them. The research carried out in this research paper used literature review and entry structure content analysis. The results have shown that printed medium business term dictionaries have many differences in entry structure organisation when compared to the electronic medium and have a larger variety of information than in electronic medium dictionaries. The final conclusion was that there are a variety of differences between the selected printed and electronic medium dictionary microstructures, which highlights the differences in how entry structures were organised in both mediums.