• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Šķirkļa struktūras analīze biznesa terminu vārdnīcās

Thumbnail
Открыть
306-71804-Ustinovs_Roberts_ru15010.pdf (1.136Mb)
Автор
Ustinovs, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Karpinska, Laura
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šajā pētījumā tika veikta biznesa terminu vārdnīcu šķirkļa struktūras analīze. Pētījuma mērķis bija analizēt un salīdzināt šķirkļa struktūru biznesa terminu vārdnīcās drukātajā un elektroniskajā vidē, lai parādītu atšķirības starp tām. Šajā pētījumā tika pielietotas literatūras apskata un šķirkļa struktūras satura analīzes metodes. Rezultāti ir parādījuši, ka ir daudz atšķirību starp drukātās vides un elektroniskās vides biznesa terminu vārdnīcām, tai starpā informācijas daudzveidības ziņā. Galvenais šī pētījuma secinājums ir tas, ka pastāv atšķirības starp izvēlētajām drukātās un elektroniskās vides biznesa terminu vārdnīcu šķirkļa struktūrām, kas izceļ atšķirības starp šķirkļa struktūru organizēšanu abās vidēs.
 
The present paper carries out a research into the entry structure of business term dictionaries. Its purpose was to analyse and compare the entry structure in business term dictionaries in print and electronic mediums to showcase the differences between them. The research carried out in this research paper used literature review and entry structure content analysis. The results have shown that printed medium business term dictionaries have many differences in entry structure organisation when compared to the electronic medium and have a larger variety of information than in electronic medium dictionaries. The final conclusion was that there are a variety of differences between the selected printed and electronic medium dictionary microstructures, which highlights the differences in how entry structures were organised in both mediums.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47599
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV