• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fokusa grupu izmantošana valodas un kultūras šoka izpētei

Thumbnail
Открыть
306-71830-Taube_Eva_et15013.pdf (1.404Mb)
Автор
Taube, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tā kā studenti apmeklē augstskolas ārzemēs, viņiem nepieciešams pielāgoties jaunai videi. Kā liecina iepriekšējie pētījumi, vairumā gadījumu viņu pieredze tiek papildināta ar valodas un kultūras šoka pieredzi. Izmantojot fokusa grupas intervijas, šajā pētījumā analizēta valodas un kultūras šoka ietekme, to izraisītāji un vispārējās sekas, kas rodas starptautiskajiem studentiem pielāgojoties čehu kultūrai. Fokusa grupas izmantošana ļauj iegūt kvalitatīvus un padziļinātus izpētes datus. Pētījums tiek pētīts, kā studenti tiek galā ar nepierastām situācijām apmaiņas studiju laikā un kāpēc tiek pieredzēts šoks. Pētījumā secināts, ka iecietīga pieeja jaunajai videi un atbalsts apmaiņas laikā var mazināt pārpratumus, kā arī negatīvās sekas. Atslēgas vārdi: valodas šoks, kultūras šoks, fokusa grupa, starptautiskie studenti.
 
As students attend institutions of higher education abroad, they are required to adjust to a new environment. According to previous research, in most cases their experience is accompanied by a language and culture shock experience. The present study analyzes the impact of language and culture shock, what triggers them and the overall consequences it may have on the adjustment process of international students to the Czech culture via focus group interviews. Focus groups allow obtaining qualitative and in-depth research data. The study investigates how students cope with unaccustomed situations and why there is shock in the first place. The study concludes that a mindful approach to a foreign environment and some support during the exchange may alleviate misunderstandings and, thus, negative consequences. Key words: language shock, culture shock, focus group, international students.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47603
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV