• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studiju programmas kvalitātes novērtēšana

Thumbnail
Открыть
28696-Dainis_Dosbergs_2011.pdf (2.307Mb)
Автор
Dosbergs, Dainis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Borzovs, Juris
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Anotācija Promocijas darba ietvaros autors izstrādā metodoloģiju augstākās izglītības studiju programmas kvalitātes novērtēšanai un salīdzināšanai. Metodoloģija balstās uz definētiem studiju programmas kvalitātes kritērijiem, to vērtību iedalījumu vērtību klasēs un uz vērtību klašu atbilstību noteiktām kvalitātes klasēm. Pielietojot metodoloģiju studiju programmu kvalitātes novērtēšanā, tiek iegūts viennozīmīgs rezultāts – studiju programmas atbilstība noteiktai kvalitātes klasei. Studiju programmas satura analīzes veikšanai, kas ir būtiska studiju programmas kvalitātes novērtēšanas sastāvdaļa, autors piedāvā izmantot jēdzienu klasifikāciju. Ar tās palīdzību tiek novērtēta studiju programmas satura atbilstība noteiktām prasībām, kontrolēta satura savstarpējā saskaņa. Pētījumu ietvaros izstrādāts atbalsta rīks, ar kura palīdzību iespējams pielietot autora izstrādātās metodoloģijas un novērtēt studiju programmu kvalitāti atbilstoši izvēlētiem kvalitātes kritērijiem, kā arī analizēt studiju programmas saturu.
 
Abstract Within the framework of this doctoral thesis the author develops a methodology for the quality assessment and comparison of a higher educational study program. The methodology is based on defined study program quality criteria, on division of their values into value classes and on the conformity of value classes to defined quality classes. By applying the methodology, the conformity of a study program to the defined quality class is then achieved as an unambiguous result of quality assessment. For the curriculum content analysis, which is an essential part of a study program quality assessment, the author suggests to apply the concept classification. With the support of the concept classification the conformity of curricula contents to certain requirements can be assessed and the correlation of the curriculum contents can be controlled. Within the framework of the research a supportive tool has been created, which enables the application of the methodologies developed by the author and the quality assessment of study programs according to selected quality criteria, as well as an analysis of curricula contents.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4769
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV