Show simple item record

dc.contributor.advisorPakalna, Daina
dc.contributor.authorŠterensus, Daniela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:13:17Z
dc.date.available2019-06-30T01:13:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70748
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47946
dc.description.abstractBibliotekārā darbība mūsdienu informācijas vidē ir nozīmīga ne tikai, lai pārvaldītu informācijas masīvu, bet arī, lai vecinātu digitālo procesu integrēšanu ikdienas dzīvē, paplašinot informācijas aprites ciklu un saglabājot to ilgtermiņā. Ir svarīgi, lai apgūstamā informācijas zinātnes un bibliotēkzinātnes izglītība atbilstu nepieciešamajiem standartiem, kā arī būtu aktuāla informācijas speciālistam. Darba izstrādes procesā tika noskaidrots, ka Skandināvijas valstīs maģistra līmeņa programmas bibliotēkzinātne un informācijā ir pārdomāti izveidotas - katra ar savu vīziju un studiju plānu, kā arī galvenokārt atbilst IFLA izstrādātām vadlīnijām par studiju programmu norisi. Interviju rezultātā tika secināts, ka akreditācijas process katrā valstī ir nedaudz atšķirīgs, taču vienojošais ir tas, ka tiek uzklausīts studentu viedoklis programmas koriģēšanā.
dc.description.abstractLibrarianship activity in today's information environment is important not only for managing information, but also for promoting the integration of digital processes into everyday life, extending the life cycle of information and preserving it in the long term. It is necessery for information and library science education to meet the required standards, as well as being topical for the information specialist. During the development process, it was found that in the Scandinavian countries the library science and information science master's degree programmes are well designed with each of its vision and study plan, as well as the guidelines developed by IFLA for the study programs. As a result of the interviews, it was concluded that the accreditation process in each country is different, but the unifying factor is that the students' opinion on the adjustment of the program is heard.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBibliotēkzinātne
dc.subjectbibliotekārā izglītība
dc.subjectizglītība Skandināvijā
dc.subjectaugstākā izglītība
dc.subjectlibrarianship education
dc.subjecteducation in Scandinavia
dc.titleBibliotekārā izglītība Skandināvijas valstīs
dc.title.alternativeLibrarianship education in Scandinavian countries
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record