Show simple item record

dc.contributor.advisorPriedīte, Krista Luīze
dc.contributor.authorKreicmane, Kitija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:13:27Z
dc.date.available2019-06-30T01:13:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71645
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47966
dc.description.abstractBakalaura darba “Sociālās mārketinga kampaņas “Eņģeļi pār Latviju!” analīze” mērķis ir noskaidrot, kādus komunikācijas instrumentus un vēstījumus izmanto kampaņas “Eņģeļi pār Latviju” organizatori, lai pamudinātu auditoriju ziedot. Teorētisko pamatojumu veido divas nodaļas - sociālais mārketings un pārliecināšanas komunikācija. Kuru ietvaros apskatītas tādas teorijas kā sociālā mārketinga kampaņa, sociālā reklāma, vēstījuma definēšana, ELM modelis un pārliecināšana reklāmā. Empīriskajā daļā izmantotas 4 pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, un aptauja. Pēc darba izstrādes ir iespējams secināt, ka visi organizatoru izmantotie instrumenti un vēstījumi pamudina auditoriju ziedot, jo kampaņas mērķis vienmēr tiek sasniegts un pat pārsniegts.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s thesis “Analysis of the Social Marketing Campaign “Eņģeļi pār Latviju!”” is to find out what communication tools and messages are used by the organizers of the campaign to encourage the audience to donate. The theoretical background consists of two sections - social marketing and persuasion communication. Which includes theories of social marketing campaign, social advertising, definition of message, ELM model and persuasion in advertising. The empirical part of the research where used 4 methods - semi-structured interview, quantitative and qualitative content analysis, and survey. It is possible to conclude that all the tools and messages used by the organizers encourage the audience to donate, the goal of campaign's is always reached and even exceeded.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subject“Eņģeļi pār Latviju!”
dc.subjectsociālais mārketings
dc.subjectpārliecināšanas komunikācija
dc.subjectsociālā reklāma
dc.titleSociālās mārketinga kampaņas “Eņģeļi pār Latviju!” analīze
dc.title.alternativeAnalysis of the Social Marketing Campaign “Eņģeļi pār Latviju!”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record