Show simple item record

dc.contributor.advisorTjarve, Rolands
dc.contributor.authorEglītis, Artis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:13:29Z
dc.date.available2019-06-30T01:13:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71678
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47971
dc.description.abstractŠajā darbā pētīts, kā un vai platforma, kurā publicēts raidījums ietekmē tā saturu, par piemēru ņemot divus idejiski līdzīgus raidījumus – Top Gear un The Grand Tour. Darba autors uzskata, ka izvēlētā tēma ir aktuāla, jo mēs dzīvojam laikā, kad varam novērot, kā internets izmaina mūsu ikdienas paradumus, kļūstot par arvien nozīmīgāku dzīves sastāvdaļu. Vienlaikus tas maina arī mediju vidi, piedāvājot vairākiem medijiem jaunus attīstības virzienus, tajā skaitā televīzijai un tās produktiem. Taču nav skaidri zināms, vai interneta piedāvātās iespējas neatstāj kādas sekas uz raidījumu saturu, un, ja atstāj, tad – kā vai kādas? Darba uzdevumi ir iepazīties ar teorētisko bāzi – tēmām par audiovizuālajiem, sabiedriskajiem, komerciālajiem un televīzijas medijiem, un audiovizuāla satura producēšanu, un, izmantojot kontentanalīzes un naratīva analīzi, veikt abu raidījumu epizožu analīzi. Pētījuma rezultātā secināts, ka platformai, kurai raidījums ir sākotnēji veidots, nav noteicoša loma saturā, kas tiek producēts. Protams, ir novērojamas atsevišķas izmaiņas, taču tās nav uzskatāmas par būtiskām.
dc.description.abstractThis work examines how and whether the platform on wich the programme is published influences its content by taking two idealistic broadcasts – Top Gear and The Grand Tour – as an example. The author of the work believes that the topic chosen is topical because we live at a time when we can observe how the internet changes our daily habits, becoming an increasingly important part of everyday. At the same time, it also changes the media environment by offering a number of new media developments, including television and its products. However, it is not clear whether the opportunities offered by the internet have any consequences for the content of the programmes and, if they have then how or what? The tasks of work are to research the literature of theoretical base: audiovisual, public, commercial and television media themes and production of audiovisual content, and to perform analysis of opisodes from both broadcasts, using content analysis and narrative analysis. The study concluded that the platform for which the programme has originally formed does not play a decisive role in the content produced. There are, of course, some changes, but hey are not considered to be significant.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectaudiovizuālie mediji
dc.subjectsižeti par automašīnām
dc.subjectautožurnālistika
dc.subjectraidījuma saturs
dc.subjectraidījuma platforma
dc.titleMediju platformas maiņas ietekme uz raidījuma saturu - Top Gear un The Grand Tour piemērs
dc.title.alternativeImpact of changing the media platform on the content of the programme - an example of Top Gear and The Grand Tour
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record