Gaismas, ēnu un mūzikas nozīme Džima Džarmuša filmās
Autor
Prudņikovs, Jurijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Freibergs, Viktors
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šī darba mērķis ir noskaidrot, kā gaisma, ēnas un mūzika, kā arī citi vizuālās komunikācijas elementi ietekmē filmas satura interpretāciju/uztveri Līdz ar to, izvirzīti galvenie pētnieciskie jautājumi: 1.Kādi vizuālās komunikācijas elementi ir izmantoti šajās trīs filmās? 2.Kā tieši gaismas, ēnas un mūzika ir izmantoti? Ko filmu autors ar to mums vēlās pateikt? 3. Kā mainās filmās iesaistīto tēlu nozīme un uztvere, izmantojot gaismas, ēnas un mūziku? Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta vizuālā komunikācija, filmu teorija Bakalaura darbā tiek aplūkots, kā tieši gaismas, ēnas un mūzika tiek izmantoti filmu saturā, un kāda tiem ir nozīme? Bakalaura darbam ir trīs daļas - teorijas, metodoloģijas un empīriskā, jeb pētījuma daļa. The aim is to find out, how lights, shadows and music are used in Jim Jarmusch's films, which are included in this work? Consequently, as the main research issues are the following questions: 1.What visual communication elements are used in Jim Jarmusch's movies? 2.What is the meaning of the lights, shadows and music in Jim Jarmusch's movies? 3.How the role of actors is changing, using the lights, shadows and music? Bachelor's work contains three parts- the theory, methodology and empirical part.