• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola "Wolt" digitālā mārketinga komunikācijas analīze

Thumbnail
Открыть
309-71774-Sinavska_Anete.Elina_as16202.pdf (3.070Mb)
Автор
Siņavska, Anete Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs „Zīmola „Wolt” digitālā mārketinga komunikācijas analīze” izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kādi ir digitālie mārketinga rīki, ar ko mūsdienu uzņēmumi cenšas sasniegt auditoriju, un kā tie tiek pielietoti, lai uzrunātu mērķauditoriju. Šis pētnieciskais darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās daļas, kur tiek apkopota informācija par zīmolu, digitālo mārketingu un patērētāja uzvedību, metodoloģiskās daļas, kur tiek skaidrota katra izvēlētā pētnieciskās metodes – intervija, kvalitatīvā un kvanatitatīvā kontentanalīze un aptauja, un empīriskās daļa, kur tiek atspoguļoti iegūtie rezultāti un izvirzīti galvenie secinājumi. Apkopojot bakalaura darba rezultātus, var secināt, ka uzņēmums „Wolt” aktīvi izmanto sociālo mediju mārketingu, e-pasta mārketingu, satura mārketingu un maksas reklamēšanas iespējas, lai digitālajā vidē sasniegtu mērķauditoriju, sasniedzot lielāku daudzumu tieši ar sponsorēto saturu un sociālajiem medijiem, un katrs digitālā mārketinga kanāls tiek izmantots ar savu mērķi. Atslēgvārdi: „Wolt”, zīmols, digitālā mārketinga komunikācija, sociālie mediji, e-pasts, blogs, patērētājs.   soci
 
Bachelor Thesis „Digital marketing communication analysis of the brand „Wolt”” is made to find out how Wolt's digital marketing activities interact with its target audience. This research consists of three parts: the theoretical part, where the information about the brand, digital marketing and the behavior of the consumer is gathered, the methodological part explaining each selected research method – interview, qualitative and quantifiable content analysis and survey, and the empirical part where the results are presented and the main conclusions are drawn. Summarizing the results of the research work, it can be concluded that Wolt actively uses social media marketing, e-mail marketing, content marketing and performance marketing to reach the target audience in the digital environment, reaching a higher volume with sponsored content and social media, and each digital marketing channel is used for its purpose. Keywords: „Wolt”, brand, digital marketing communication, social media, e-mail, blog, consumer.  
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47992
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV