Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorAndrejeva, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:00Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69162
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48068
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: “Pedagoģiskais process veiksmīgas adaptācijas sekmēšanai jaukta vecuma bērnu grupā”. Darba autore: Tatjana Andrejeva. Pētījuma mērķis: iepazīties un izpētīt pedagoģiskā procesa organizēšanu, lai sekmētu veiksmīgu adaptāciju jaukta vecuma bērnu grupā. Pētījuma jautājums: vai rotaļa var sekmēt bērnu veiksmīgu adaptāciju jaukta vecuma bērnu grupā? Atslēgas vārdi: bērna adaptācija, rotaļa, pedagoģiskais process, sadarbība. Darbā analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par bērna adaptācijas procesu pirmsskolas izglītības iestādē, kā arī par rotaļu pedagoģiskajā procesā. Tiek iepazīstināts ar adaptācijas jēdzienu un veidiem. Analizēts rotaļas jēdziens un funkcijas pedagogu skatījumā. Aplūkotas 3 – 5 gadīgo bērnu personības attīstības īpatnības. Tika izstrādāti priekšlikumi vecākiem bērna adaptācijas sagatavošanai. Veikts pētījums, kurā veikta bērnu vecāku anketēšana un izstrādāti kritēriji bērnu adaptācijas noteikšanai, balstoties uz teoriju. Pētnieciskajā daļā tiek izmantotas tādas pētnieciskās metodes ka anketēšana un pedagoģiskā novērošana. Noskaidrotas rotaļas izmantošanas iespējas adaptācijas periodā. Darba apjoms: 35 lpp, 8 tabulas, 6 attēli, 3 pielikumi, izmantoti 44 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe qualification paper theme: ‘Pedagogical process succeeding adaptation for children in a mixed age group’. The author of the paper: Tatjana Andrejeva. The aim of the research: to become acquainted with and to investigate the organisation of the pedagogical process in order to succeed adaptation for children in a mixed age group. The question of the research: can a play promote a successful adaptation for children in a mixed age group? Keywords: children’s adaptation, play, pedagogical process, cooperation. In the paper there is the pedagogical and psychological literature about the children’s adaptation process in preschool as well as about a play in the pedagogical process analysed. It is being acquainted with the concept of adaptation as well as with its kinds. There is analysed the concept of a play and its functions in the point of view of pedagogues. There are the peculiarities of a personality development of 3-5 year old children’s investigated. There are recommendations for parents developed for preparing adaptation. There is led a research using a questionnaire for parents and made criteria of detecting the adaptation of children on the base of the theory. In the research part of the paper there are the following methods used as questionnaire and pedagogical observation. There are found out the possibilities of using a play during the adaptation period. The paper’s volume: 35 pages, 8 tables, 6 pictures, 3 appendices, used 44 sources of literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērna adaptācija
dc.subjectrotaļa
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.subjectsadarbība
dc.titlePedagoģiskais process veiksmīgas adaptācijas sekmēšanai jaukta vecuma bērnu grupā
dc.title.alternativePedagogical process succeeding adaptation for children in a mixed age group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige