• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Emocionālā attīstība mūzikas apguvē skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem sākumizglītībā

Thumbnail
Открыть
299-70148-Dubure_Inga_id17028.pdf (1.568Mb)
Автор
Dubure, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Inga Dubure Darba nosaukums: Emocionālā attīstība mūzikas apguvē skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem sākumizglītībā. Darba teorētiskajā daļā ir apkopotas dažādu pedagogu un psihologu atziņas par bērna emocionālo attīstību sākumizglītībā. Tika analizēts jaunākais skolas vecums, emociju attīstība skolēniem ar GAT, kā arī mūzika kā bērnu emocionālās attīstības veicinātāja, uztveres īpatnības bērniem ar GAT. Kā arī apskatīta ietekme, kā mūzikas klausīšanās ietekmē bērna emocionālo sfēru. Apkopota pedagogu pieredze un ieteikumi mūzikas uztveres un klausīšanās izmantošana sākumizglītībā mācību procesā. Pētījuma gaitā var iepazīties ar konkrētām darba metodēm, ar, kā palīdzību var noteikt bērna emocionālo stāvokli. Analizēta mūzikas klausīšanās ietekme uz emocionālo sfēru. Izmantojot tādas pētīšanas metodes kā pedagoģiskā novērošana un anketēšana. Atslēgas vārdi: emocionālā attīstība, skolēni ar GAT, jaunākais skolas vecums, mūzikas uztvere un klausīšanās, mūzikas stunda.
 
Author of the Paper: Inga Dubure Title of the Paper: Emotional Development Through Acquiring of Music for Students with Mental Disability in Primary School. Theoretical part of the paper comprises opinions on a child’s emotional development in primary school by various teachers and psychologists. It includes analysis of younger primary school age, emotional development of students with mental disability, as well as music as a mode for emotional development and perception peculiarities for children with mental disability. It also incorporates influence of listening to music on a child’s emotional sphere. There is a summary of teachers’ experiences and suggestions as to how one can incorporate music perception and listening to music within study process of primary school. Research introduces to concrete methods, which will help determine child’s emotional condition and analyzes the influence of music perception on the emotional sphere, by using research methods of pedagogical observation and distribution of questionnaires. Key Words: emotional development, students with mental disability, younger primary school age, perception and listening to music, music class
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48102
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV