• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā

Thumbnail
Открыть
299-70219-Putna_Linda_lp17014.pdf (4.687Mb)
Автор
Putna, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Uršuļska, Vladislava
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore – Linda Putna Darba nosaukums – Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā Darba mērķis – Pētīt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veidošanos literāro darbu iepazīšanas procesā. Teorētiskā daļa – Ir analizētas pedagogu, psihologu un filozofu atziņas par emocijām, emocionālo atsaucību un tās veicināšanas iespējām jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem, liela uzmanība vērsta uz literāro darbu izmantošanas iespējām. Ir veikts jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu psiholoģiskais raksturojums pētāmās problēmas aspektā. Empīriskā daļa – Raksturotas pētījumā izmantotās metodes, izstrādāti emocionālās atsaucības vērtēšanas kritēriji, aspoguļots praktiskais darbs ar bērniem, atlasot literāros darbus atbilstoši vecumam, interesēm un vajadzībām, veidojot arī labvēlīgu un drošu vidi emocionālās atsaucības veidošanai. Pētījumā iegūtie dati ir analizēti, salīdzināti un veikti secinājumi. Empīriskā pētījumā laikā apstiprinājās sākotnēji izvirzītā hipotēze. Atslēgas vārdi: emocijas, jūtas, emocionālā atsaucība, jaunākais pirmsskolas vecums, literāro darbu iepazīšanas process. Bakalaura darba apjoms: 98 lapaspuses, 34 attēli, 3 tabulas, 14 pielikumi. Darbā tika izmantoti 50 literatūras avoti.
 
Author of the work – Linda Putna Working title – The forming of the emotional responsiveness to the youngest pre - school children in the process of being acquainted with literary works Objective of work – To explore the forming of the emotional responsiveness to the youngest pre – school children in the process of being acquainted with literary works. Theoretical part – The opinions of educators, psychologists and philosophers on emotions, emotional responsiveness and the possibilities of promoting it for children of the younger pre-school age have been analysed, focusing on the possibilities of using literary works. The psychological characterisation of children of the youngest pre-school age has been performed in terms of the subject. Empirical part – The methods used in the study, the criteria for the evaluation of emotional responsiveness, the visual work with children, the selection of literary works according to age, interests and needs, also constitute a favourable and secure environment for emotional responsiveness. The data collected in the study have been analysed, compared and drawn. During the empirical study, the initial hypothesis was confirmed. Key words: emotions, feelings, emotional responsiveness, latest pre-school age, process of familiarisation of literary works. Amount of the bachelor's work: 98 pages, 34 images, 3 tables, 14 attachments. 50 literature sources were used in the work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48111
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV