Izdegšana un tās saistība ar veselības rādītājiem mārketinga nozares darbiniekiem
Author
Bērziņa, Una
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stokenberga, Ieva
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķi ir pārbaudīt latviešu valodā adaptēto izdegšanas klīnisko apakštipu aptaujas ticamības rādītājus mārketinga nozares darbinieku vidū, kā arī noskaidrot aktuālās fiziskās veselības problēmas mārketinga nozares darbiniekiem un izpētīt sakarības starp izdegšanas subtipu rezultātiem mārketinga nozares darbinieku vidū un šo darbinieku fiziskās veselības problēmām. Pētījuma izlase sastāv no 52 respondentiem – mārketinga nozares darbiniekiem, kuri aizpildīja Maslakas izdegšanas aptaujas vispārējo formu, Izdegšanas klīnisko apakštipu aptauju un Fiziskās veselības aptauju. Pētījumā tika noskaidrots, ka mārketinga nozarē izdegšanas sindroms šobrīd ir zemā līmenī. Starp izdegšanas sindroma dimensijām, klīniskajiem apakštipiem un fiziskās veselības problēmām pastāv statistiski nozīmīgas saistības. The aim of this Thesis is to check the reliability of the Latvian adapted Burnout clinical subtype questionnaire within the marketing field employees, find out the pressing physical health problems of these individuals and find out if there are any statistically meaningful relationship between these variables. The sample of this study consists of 52 respondents – marketing field employees, that have filled out the Maslach burnout inventory, Burnout clinical subtype questionnaire, and Physical health questionnaire. In conclusion, there are statistically meaningful correlations between burnout syndrome and physical health problems. Keywords: job burnout, burnout dimensions, burnout clinical subtypes, physical health, marketing.