• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Netieši vadīta bērna rotaļdarbība jaukta vecuma grupā

Thumbnail
Открыть
299-71010-Martina_Ilze_im14052.pdf (1.455Mb)
Автор
Mārtiņa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Netieši vadīta bērna rotaļdarbība jaukta vecuma grupā Darba autore: Ilze Mārtiņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed., doc. Ilze Šūmane Darba apjoms: 57 lapas, 9 attēli, 8 tabulas, 8 pielikumi, analizētas 31 literatūras un avoti. Darba mērķis ir pētīt un analizēt netiešas rotaļdarbības organizēšanas nosacījumus jaukta vecuma grupā pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma izmantotā literatūra un avoti ir no I. Staingaines, D. Dzinteres, G. Svences, A. Šponas, V. Avaņesovas, E. Eriksona un citu psihologu, pedagogu pētījumiem un materiāliem par dažādu vecumu bērnu attīstību kopveselumā, rotaļas un rotaļdarbības nozīmi pirmsskolā, mācību centru izmantojumu, pedagoga lomu rotaļdarbības organizēšanā, jaukta vecuma grupām pirmsskolā. Pētījuma dati un rezultāti iegūti aptaujājot pirmsskolas izglītības pedagogus no dažādām pirmsskolas iestāžu grupām, kā arī vērojot pedagoģisko procesu un organizāciju mācību centros. No iegūtajiem datiem veidoti piemēri, kā pedagogam netieši organizēt rotaļdarbību jaukta vecuma grupā. Atslēgas vārdi: rotaļdarbība, jaukta vecuma grupa, mācību centri, pedagoga loma.
 
Indirectly Directed Child’s Play-based Class in Mixed-Age group Author: Ilze Mārtiņa Supervisor: Dr. paed., doc. Ilze Šūmane Amount of work: 57 pages, 9 images, 8 graphs, 8 addendum, used 31 information sources. The aim of the work is to study and analyse the conditions for organising indirectly directed child’s play in a mixed age group in a pre-primary education institutinon. The literature and sources used in the study are from authors like I. Staingaine, D. Dzintere, G. Svence, A. Špona, V. Avaņesova, E. Erikson and other psychologist and teachers research and materials about development of children of different ages, child’s play and role play meaning in preschool, the use of activity centres, teachers role in organising child’s play activities, mixed-age groups in preschool. Study data and results obtained from polling of preschool teachers from different pre-school groups, as well as observing pedagogical process and organisation in activity centres. The obtained data made in examples of how the teacher can indirectly organize child’s play in a mixed-age group. Key words: child’s play, mixed-age group, activity centres, teacher’s role.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48145
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV