Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorBarabaškina, Svetlana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:43Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71324
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48156
dc.description.abstractBakalaura darba temats: “Rotaļa- 4-5 gadu vecuma bērna matemātisko priekšstatu veicinātāja” Darba autore: Svetlana Barabaškina Darba vadītājs: Dr.paed. Dagnija Vigule Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, rotaļa, pirmsskola Mērķis: – teorētiski un praktiski pētīt 4-5 gadu vecuma pirmsskolas bērnu matemātisko priekšstatu veidošanas iespējas rotaļā Uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par 4-5 gadu vecuma bērna attīstību. 2.Apkopot pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par matemātisko priekšstatu veidošanos. 3.Apkopot pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par rotaļām. 4.Veikt pētījumu par rotaļu izmantošanas iespējām matemātisko priekšstatu veidošanai. Darba pirmajā daļā tika apskatīts matemātisko priekšstatu veicināšanas process rotaļā, ņemot vērā 4-5 gadu vecuma bērnu attīstība īpatnības. Tika analizēta rotaļas nozīme bērna matemātisko priekšstatu veicināšanai. Darba otrajā daļā tika veikta praktiskā izpēte kā ar rotaļas palīdzību tika veicināta 4-5 gadu vecuma bērniem matemātisko priekšstatu attīstība. Praktiskajā daļā tiks gūta atbilde uz pētījuma jautājumu- “Kad iespējama 4-5 gadu vecuma bērniem matemātisko priekšstatu veicināšana rotaļā?” Lai atvieglotu bērna matemātisko priekšstatu veidošanos, pieaugušajam jāiekļauj rotaļā matemātiskus uzdevumus. Praktiskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ka rotaļa sekmēs 4-5 gadu vecuma bērnu matemātisko priekšstatu veicināšanu, jo sniedz emocionālo atsaucību. Lapaspušu skaits: 57 Attēlu skaits: 10 Tabulu skaits: 7 Avotu skaits: 39 Pielikumu skaits: 4
dc.description.abstractThe title of the Bachelor Paper: “Play as the advancement of matematical notion skills of children aged 4-5” The author of paper: Svetlana Barabashkina The tutor of paper: Dr.paed. Dagnija Vigule The key words: mathematical notion, play, preschool The purpose of the bachelor paper: to research theoretically and practically how the play cultivate mathematical notion of children aged 4-5 The tasks: 1.To analize the literature created by pedagogues and psychologists about development of children aged 4-5. 2.To analize the literature created by pedagogues and psychologists about the mathematical notions and it`s formation. 3.To analize the literature created by pedagogues and psychologists about the play. 4.To make a research by using play as the advancement of mathematical notion. In the the first chapter is described the formation process of mathematical notions in play, taking into account children`s developmental characteristics. Also the meaning of play is analized it`s importance in promoting mathematical notions for children aged 4-5. The second chapter is the practical part of the Paper in which the author of the paper investigates how mathematical notions are cultivated for children aged 4-5 by using play. In the practical part, the answer to the research questions will be: “When is it possible for children aged 4-5 to promote mathematical notions in play? In order to cultivate the child's mathematical notions, the adult should include mathematical tasks in the play. In the practical part, the hypothesis was confirmed that the play will promote the mathematical notions of children aged 4-5 years because they provide emotional responsiveness. Number of pages: 57 Number of pictures: 10 Number of tables: 7 Number of sources: 39 Number of applications: 4
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmatemātiskie priekšstati
dc.subjectrotaļa
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectmathematical notion
dc.subjectplay
dc.titleRotaļa- 4-5 gadu vecuma bērna matemātisko priekšstatu veicinātāja
dc.title.alternativePlay as the Advancement of Matematical Notion of Children Aged 4-5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige