Show simple item record

dc.contributor.advisorVorončuka, Inesaen_US
dc.contributor.authorRivera, Claudio Andrésen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:58Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:58Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32641en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4815
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractromocijas darbā autors grib analizēt, kas notiek ar potenciālajiem līderiem krīzes laikos, kāda veidā krīze negatīvi un pozitīvi ietekmē viņu vadības iemaņas un kā organizācijas var izmantot krīzi, lai aizsargātu un veicinātu līderības prasmju attīstīšanu. Promocijas darba mērķis ir veidot teorētisko pamatu tam, kā nodrošināt līderības prasmju attīstīšanu pārmaiņu un krīzes laikā. Autors uzskata, ka būtiskākais līderisma iemaņu attīstīšanas procesā šai laikā ir vērtības un paraugi. Turklāt galvenā hipotēze ir, ka paraugi un vērtību sistēma ir divi faktori, kas varētu ievērojami kavēt vai veicināt līderības attīstības iespējas krīzes situācijās. Lai atbildētu uz pētījuma jautājumiem autors lieto plašu teorētisku analīzi, aptaujas, stāstu analīzi un intervijas ar ekspertiem.en_US
dc.description.abstractBuilding a model of leadership development for times of change. The author wants to analyze what happens with potential leaders during times of crises, how crises affect positively or negatively their leadership skills, and which opportunities and threats could be used in order to protect and encourage their leadership development. The objective is to provide the theoretical foundation on how leadership development works in times of change and crisis. As an essential part of this objective, the author wants to study particularly the relevance of role models and values during times of change for the development and training of leadership skills. The main hypothesis is that role models and system of values are two factors which could hinder or encourage significantly the possibilities of leadership development during times of change. The author uses extensive theoretical research, surveys, case studies, and interviews with experts. Keywords: leadership, human resources, learning and development, change managementen_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectPersonāla vadībaen_US
dc.titleBuilding a Model of Leadership Development for Times of Changeen_US
dc.title.alternativeLīderības prasmju attīstības modelis pārmaiņas laikosen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record