Mācīšanās stratēģijas mācību procesā 10 – 11 gadīgiem skolēniem.
Autor
Dauginoviča, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Volāne, Elita
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba temats – „Mācīšanās stratēģijas mācību procesā 10 – 11 gadīgiem skolēniem”. Bakalaura darba autore ir Paula Dauginoviča. Darba mērķis ir pētīt 10 – 11 gadīgu skolēnu teksta uzdevumu risināšanas veicināšanas iespējas, izmantojot dažādas mācīšanās stratēģijas. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskā daļa balstīta uz J. Menča (sen.), A. Belošistajas, I. Marčenko, T. Brauna, E. Ģinguļa un citu autoru teorētiskajām atziņām. Teorētiski analizēts mācīšanās stratēģiju zinātniskais skaidrojums un to iedalījums, teksta uzdevums kā viens no mācību procesa veidiem, 10 – 11 gadīgu skolēnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums, kā arī 10 – 11 gadīgu skolēnu mācību procesu ietekmējošie faktori. Bakalaura darba empīriskajā daļā ir apkopotas un analizētas X vidusskolas 2017./2018. un 2018./2019. mācību gada 4. klašu teksta uzdevumu risināšanas veicināšanas iespējas, izmantojot dažādas mācīšanās stratēģijas. Bakalaura darba apjoms - 71 lapaspuse. Darbā ir izmantoti 60 avoti, 10 attēli, 9 pielikumi. Atslēgas vārdi: mācīšanās stratēģijas, matemātika, teksta uzdevums, sākumskola. The theme of Bachelor work is „Learning strategies in learning process for 10 – 11 years old students”. The author of the Bachelor work is Paula Dauginoviča. The aim of the work is toresearch ways of promoting text tasks challenges through different learning strategies for 10 – 11 years old students. The Bachelor work consists of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part of the work is based on abstract conclusions of J. Mencis, A. Beloshistaja, I. Marchenko, T. Brown, E. Gingula and other authors. The scientific explanation of the learning strategies and their division, the text taskas one of the types of study process, the pedagogical psychological characterization of 10 - 11 years old students, as well as the factors influencing the learning process of 10 - 11 years old students was theoretically analyzed. In the empirical part of the Bachelor work there are options for solving text tasks by using different learning strategies, which are summarized and analyzed in grade 4 of X Secondary School, School Year 2017./2018. and 2018./2019. have been used in the work. The extent of the Bachelor work is 71 pages. The work includes 60 sources, 10 images, 9 annexes. Keywords: learning strategies, mathematics, text tasks, Secondary School.