"Datorgrafika, projektēšana" pulciņa programmas aprobēšana pamatskolas 8. un 9. klasē
Autor
Rožlapa, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mihno, Linda
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba “Datorgrafika, projektēšana” pulciņa programmas aprobēšana pamatskolas 8. un 9. klasē mērķis ir izstrādāt un aprobēt pulciņu “Datorgrafika, projektēšana”. Novērtēt skolēnu veikto darbu un izvērtēt pulciņa nepieciešamību. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika apskatīta informācija par interešu izglītības vēsturisko attīstību, interešu izglītības nozīmi personības attīstībā un skaidrota informācija par interešu izglītības programmu un iespējām interešu izglītībā. Pētījumā izmantota anketēšana, kurā piedalījās respondenti no 7. līdz 12. klasei. Programmas novērtējumu veica eksperti un diplomdarba autors, uzdevumiem un pulciņa darbības novērtēšanai piesaistot pulciņa dalībniekus. Pētījumā tika noskaidrots, ka pulciņš ir aktuāls un nepieciešams pamatskolas posma 8. un 9. klasē. Interešu izglītības programma atbilst izvirzītajiem novērtēšanas kritērijiem. The thesis Approbation of the Extracurricular Programme ‘Computer Graphics’ in Forms 8 and 9 in Elementary School aims to develop and approve the extracurricular programme ‘Computer Graphics’, as well as to evaluate pupils’ performance and draw conclusions on the usefulness of the programme. Theoretical part of the thesis includes an overview of the history of the extracurricular education, its importance in forming personality, as well as a description of the extracurricular education programmes and opportunities. The author used a survey targeting respondents from school years 7 to 12. Evaluation of the programme was performed by experts and the author, while the participants of the programme carried out the assignments given to them. The research part of the thesis concludes that the given after school activity is topical and necessary for the school years 8 and 9. The discussed extracurricular programme follows the selected evaluation criteria.