Formatīvā vērtēšana digitāli bioloģijā un ģeogrāfijā
Autor
Baumane, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kalvāne, Gunta
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba mērķis ir izpētīt formatīvās vērtēšanas (FV) digitāli izmantošanu bioloģijas un ģeogrāfijas mācību procesā. Literatūras analīze veikta par vērtēšanu, atgriezenisko saiti, IKT rīkiem un FV digitālajiem rīkiem bioloģijā, ģeogrāfijā. Empīriskajā daļā analizēti un aprobēti trīs FV digitālie rīki bioloģijā, ģeogrāfijā, izvērtēta skolotāju, skolēnu, vecāku attieksme digitālo rīku lietošanā. Pētījuma rezultāti pierāda, ka izmantotie FV digitālie rīki nodrošina jēgpilnu FV un kvalitatīvu atgriezenisko saiti bioloģijā un ģeogrāfijā. Aim of the thesis is to explore the use of formative assessment (FA) digitally in the learning process in biology, geography subjects. Literature analysis has been carried out about assessment, feedback, ICT tools, FA digitaly in biology, geography. In the empirical part, three FA tools were analyzed and approbated in biology, geography. The attitude of assessed teachers, students, parents in the use of digital tools has also been examined. The results of the research show that FA digital tools used provide meaningful FA and qualitative feedback in biology, geography.