• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Funkcijas jēdziens pamatskolā skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošās klasēs

Thumbnail
Öffnen
300-71969-Augule_Dita_da15008.pdf (2.411Mb)
Autor
Augule, Dita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Funkcijas jēdziens pamatskolā skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošajās klasēs. Dita Augule, darba vadītājs asoc. prof. Jānis Mencis. Darbā aplūkots mācību saturs pamatskolā tematā “Funkcijas”un mācīšanās traucējumu jēdziens. Apkopota Latvijas pedagogu pieredze darbā ar skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošās klasēs un izveidoti ieteikumi mācību procesa pielāgošanai skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošajās klasēs. Darba mērķis: apzināt metodes, kā pielāgot mācību procesu pamatskolā skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošās klasēs. Darba uzdevumi: 1.apkopot teorētisko informāciju par mācīšanās traucējumiem; 2.apzināt Latvijā strādājošo pedagogu viedokļus par skolēnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušanu vispārizglītojošās klasēs; 3.izveidot metodisko materiālu par funkcijas jēdziena mācīšanu pamatskolā skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošās klasēs. Pētījumā secināts, ka Latvijā trūkst atbalsta pasākumu skolotājiem, kas nodrošinātu kvalitatīvu mācību procesu vispārizglītojošajās klasēs, kurās iekļauti skolēni ar mācīšanās traucējumiem. Izstrādāts metodiskais līdzeklis matemātikā par tematu “Funkcijas” pamatskolā. Atslēgas vārdi: funkcija, mācīšanās traucējumi. Darbs satur 8 nodaļas, 15 apakšnodaļas, 2 pielikumus.
 
Teaching functions in middle school for students with learning disabilities in ordinary classrooms. Dita Augule, thesis supervisor asoc. prof. Jānis Mencis. The bachelor thesis deals with the topic functions and learning disabilities. Experiences and opinions of educators teaching in Latvia are gathered to research on methods used to adapt learning process in ordinary classrooms with students with learning disabilities integrated. Main goal: research on methods used to adapt learning process in ordinary classrooms with students with learning disabilities integrated. Main tasks: 1.gather theoretical information about learning disabilities 2.research on educators working in Latvia opinions about integrating students with learning disabilities in ordinary classrooms 3.create methodical material for teaching functions in middle school for students with learning disabilities. The data gathered reveals that there is not enough support for teachers to ensure suitable learning process in ordinary classrooms with students with learning disabilities integrated. Created methodical material for teaching functions in middle school for students with learning disabilities. Key words: function, learning disabilities. The bachelor thesis contains 8 chapters, 15 subchapters and 2 additions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48248
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV