• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procedurāla trīsdimensionāla labirinta ģenerēšana

Thumbnail
Öffnen
302-70969-Kurmis_Martins_mk15046.pdf (1.184Mb)
Autor
Kurmis, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Šostaks, Agris
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt procedurālas telpas ģenerēšanas algoritmus datorgrafikas veidošanai un radīt sešu asu brīvas kustības trīsdimensionāla labirinta ģenerēšanas algoritmu. Ar risinājuma palīdzību ir iespējams mazināt vai aizstāt nepieciešamību pēc telpas modelēšanas. Tēma tiek pētīta datorspēļu izstrādes kontekstā ar mērķi secināt esošo risinājumu pielāgojamību un atbilstību automatizētu labirintu veidošanai. Bakalaura darba rezultātā tika izstrādāta programma Unity vidē, kas realizē pseidonejaušu labirintu ģenerēšanu balstoties uz k-dimensionāliem kokiem.
 
The main goal of this bachelor paper is to examine procedural environment generation algorithms for the creation of computer graphics and to make a six-degrees-of-freedom free movement three-dimensional maze generating algorithm. With the help of this solution it is possible to reduce or replace the need for environment modeling. The topic is researched in the context of videogame development with the goal of concluding the adaptability and adequacy for automatic map creation. As a result of this bachelor paper, a program made in Unity environment was made, which realises pseudo-random maze generation based on k-dimensional trees.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48329
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6025]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV