Procedurāla trīsdimensionāla labirinta ģenerēšana
Author
Kurmis, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Šostaks, Agris
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt procedurālas telpas ģenerēšanas algoritmus datorgrafikas veidošanai un radīt sešu asu brīvas kustības trīsdimensionāla labirinta ģenerēšanas algoritmu. Ar risinājuma palīdzību ir iespējams mazināt vai aizstāt nepieciešamību pēc telpas modelēšanas. Tēma tiek pētīta datorspēļu izstrādes kontekstā ar mērķi secināt esošo risinājumu pielāgojamību un atbilstību automatizētu labirintu veidošanai. Bakalaura darba rezultātā tika izstrādāta programma Unity vidē, kas realizē pseidonejaušu labirintu ģenerēšanu balstoties uz k-dimensionāliem kokiem. The main goal of this bachelor paper is to examine procedural environment generation algorithms for the creation of computer graphics and to make a six-degrees-of-freedom free movement three-dimensional maze generating algorithm. With the help of this solution it is possible to reduce or replace the need for environment modeling. The topic is researched in the context of videogame development with the goal of concluding the adaptability and adequacy for automatic map creation. As a result of this bachelor paper, a program made in Unity environment was made, which realises pseudo-random maze generation based on k-dimensional trees.