Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorSkalberga, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:02Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:02Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33573en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4834
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractAnotācija. Anitas Skalbergas promocijas darbs „Vidusskolēnu literārās kompetences veidošanās” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā asociētās profesores Dr. paed. Rudītes Andersones vadībā laika posmā no 2008. līdz 2012. gadam. Promocijas darba mērķis ir izpētīt literāro kompetenci un izstrādāt teorētiski pamatotu un praksē pārbaudītu vidusskolēnu literārās kompetences modeli un kritērijus. Teorētiskā pētījuma rezultātā izstrādāta literārās kompetences definīcija, literārās kompetences modelis, literārās kompetences kritēriji, rādītāji un līmeņi. Empīriskā pētījuma rezultātā izpētīts vidusskolēna literārās kompetences līmenis atbilstīgi izveidotajiem kritērijiem un rādītājiem. Pētījuma rezultātā izveidoti ieteikumi literārās kompetences veidošanās veicināšanai literatūras apguvē vispārējās vidējās izglītības programmā. Atslēgvārdi: literārā izglītība, literārā kompetence, skolēns – lasītājs, vidusskolēns.en_US
dc.description.abstractAnnotation. Anita Skalberga’s promotion thesis Formation of High-school Student’s Literary Competence was researched in the University of Latvia, Pedagogy Department of the Faculty of Education, Psychology and Arts in he period of 2008 to 2012, supervised by Prof. Associate Dr. paed. Rudīte Andersone. The aim of the study is to research literary competence and to generate a theoretically verified and practically tested model and criteria of high-school student’s literary competence. As a result of theoretical research, definition of literary competence, model of literary competence and criteria, identifiers and levels of literary competence were developed. As a result of empirical research, the level of high-school student’s literary competence was defined, concordant with developed criteria and identifiers. Research resulted in suggestions for enhancement of the formation of literary competence in literary studies within the program of comprehensive education. Key-words: literary education, literary competence, pupil as a reader, high-school studenten_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectSkolas pedagoģijaen_US
dc.subjectSchool Pedagogy
dc.titleVidusskolēna literārās kompetences veidošanāsen_US
dc.title.alternativeFormation of High-school Students Literary Competenceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record