Patērētāju uzvedības analīze, pamatojoties uz izcelsmes valsti
Author
Nurutdinova, Shakhzoda
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Inese
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Patērētāju uzvedības analīze, pamatojoties uz izcelsmes valsti”. Darba mērķis ir izpētīt, kā ražošanas valsts jēdziens ietekmē pircēja uzvedību. Maģistra darba pamatā ir ekonomikas teorētiskie aspekti un patērētāju uzvedība, kā arī autora pētījums par patērētāju izvēles ietekmējošiem faktoriem, pamatojoties uz preču izcelsmes valsti. Darbs ir sadalīts 3 nodaļās. Pirmajā daļā sniegti paskaidrojumi par patērētāju uzvedību un ekonomiskajiem aspektiem. Otrajā nodaļā aplūkota mērķa valstu - Vācijas un Ķīnas - starptautiskā tirdzniecība. Trešā nodaļa ietver autora pētījumu analīzi un salīdzinājumu. Darba apjoms: 80 lappuses ar 52 resursiem. Atslēgas vārdi: patērētāju uzvedība, starptautiskā tirdzniecība, bizness. The theme of the master’s thesis is „Analysis of consumer behavior based on the country of origin”. The aim of the thesis is to explore how the notion of the country of production influences the buyer’s behavior. The paper is based on theoretical aspects of economics, consumer behavior, and the author’s research on consumer choice-influencing factors, based on the country of origin of the goods. The paper is divided into 3 chapters. The first part provides explanations of consumer behavior and economic aspects. The second chapter explores the international trade of target countries: Germany and China. Chapter three includes the author's research analysis and comparison. The amount of the thesis: 80 pages with 52 resources. Keywords: consumer behavior, international trade, business.