Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrīte, Vizmaen_US
dc.contributor.authorKočanova, Rajaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:05Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:05Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other34914en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4860
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractANOTĀCIJA Promocijas darba „Organizāciju ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanas stratēģiskās vadīšanas sistēma” mērķis ir izstrādāt organizāciju ilgtspējīgas attīstības stratēģiskās vadīšanas sistēmu. Pirmajā nodaļā analizēta 21. gadsimta saimniekošanas faktoru ietekme uz uzņēmumiem. Stratēģiskās vadīšanas satura izmaiņu nepieciešamība pamatota ar vairāku starptautisku pētījumu analīzi. Otrajā nodaļā izskatītas stratēģiskās vadīšanas attīstības tendences, uzsverot sociālās atbildības lomu uzņēmumu ilgtspējīgas attīstības stratēģiskajā vadīšanā. Trešajā nodaļā sniegts stratēģiskās vadīšanas novērtēšanas raksturojums Latvijas uzņēmumos, pamatojoties uz autores veiktā pētījuma rezultātu analīzi. Ceturtajā nodaļā izklāstīta autores izstrādātā sociāli atbildīgas stratēģiskās vadīšanas sistēma. Promocijas darbā ir 146 lapaspuses, 28 tabulas, 33 attēli, 8 pielikumi un 120 izmantotās literatūras avoti. Atslēgas vārdi: sociāli atbildīga stratēģiskā plānošana, ilgtspējīga attīstība, uzņēmumi, Latvija.en_US
dc.description.abstractANNOTATION The scope of the promotional work „Strategic Management System for Providing Sustainable Development of Organizations” is to develop the strategic management system in order to provide sustainable development of organizations. In the first chapter covers the influence of the management factors on the enterpises. The necessity for changes in the structures of the content of strategic management is based on analysis of the various international researches carried (out). In the second chapter the tendencies of the development of strategic management, emphasising the role of the corporate social responsibility in the strategic management of the enterprise’s sustainable development have been examined. The third chapter provides the characterization of the evaluation of strategic management. The forth chapter provides the author’s developed system of socially strategic management. Promotional work consists of 146 pages, 28 tables (graphs, figures), 33 pictures, 8 attachments, 120 references. Key words: socially responsible strategic management, sustainability, enterprises of Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectVadība un administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībaen_US
dc.titleOrganizāciju ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanas stratēģiskās vadīšanas sistēmaen_US
dc.title.alternativeStrategic Management System for Providing Sustainable Development of Organizationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record