• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēna pētnieciskās prasmes attīstība dabaszinību mācību procesā pamatskolā (5.-6.klasē)

Thumbnail
Открыть
37773-Daiga_Kalnina_2011.pdf (2.836Mb)
Автор
Kalniņa, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Žogla, Irēna
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Daiga Kalniņa Skolēna pētnieciskās prasmes attīstība dabaszinību mācību procesā pamatskolā (5. – 6. klasē) Anotācija Skolēna pētnieciskās prasmes attīstība kā pamats mūžizglītībai ir kļuvusi par dabaszinību mācību procesa uzdevumu. Veiktā pētījuma mērķis ir apzināt pētnieciskās darbības būtību un izpētīt pētnieciskā procesa likumības 5. – 6. klasēs, iespēju to pilnveidot, izstrādāt un pārbaudīt didaktisku pētnieciskās prasmes attīstības modeli dabaszinībās skolēnu pētnieciskās prasmes attīstībai. Lai to sasniegtu, ir apzināta esošā situācija Lai to sasniegtu, ir apzināta esošā situācija un skolotāju gatavība, izveidota jaunāko pamatskolas skolēnu pētnieciskās prasmes definīcija, precizēts pētnieciskās prasmes saturs, izveidoti tās kritēriji, rādītāji un prasmes līmeņu apraksts, izveidots, aprakstīts un praksē pārbaudīts didaktisks pētnieciskās prasmes attīstības modelis dabaszinībās. Atslēgas vārdi: pētnieciskā prasme, dabaszinību mācību process, pētnieciskā pieeja, 5. un 6. klase
 
Daiga Kalniņa Development of pupil inquiry skill in science teaching learning process at primary school (Grades 5th and 6th) Annotation Pupil inquiry skill development as the foundation for lifelong learning has become a task for science teaching and learning. The aim of the conducted research is to identify the nature of inquiry activity and inquiry process in Grades 5th and 6th, the opportunity to improve, develop and test experimental didactic model for development of the inquiry skill in sciences. To attain the aim a needs analysis has been conducted, an primary school pupil’s inquiry skill and its components has been conducted, inquiry skill criteria, indicators and the description of inquiry skill levels have been created, a model for the development of inquiry skill in sciences has been created and tested. Keywords: inquiry skill, science teaching learning process, inquiry approach, 5th and 6th grade
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4878
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV