• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Amerikāņu pārākuma attēlojums datorspēlē "BioShock Infinite"

Thumbnail
Открыть
309-71502-Sivicka_Alina_as16147.pdf (709.9Kb)
Автор
Sivicka, Alina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Radzobe, Zane
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā apskatīts amerikāņu pārākuma attēlojums datorspēlē “BioShock Infinite” un tās naratīva struktūra. Pētījuma rezultātā tika izlemts noskaidrot, kādas ir datorspēles naratīva struktūras, kādi ir amerikāņu pārākumu apzīmējošie elementi un to nozīme, kā arī izskaidrot datorspēles kā medija funkcionēšanu. Teorētiskajā daļā apkopota literatūra par datorspēļu daudzveidību un pētīšanu, antiutopiju un amerikāņu pārākumu, savukārt metodoloģijas daļā raksturotas naratīva un semiotiskā analīze, lauka pētījums. Empīriskajā daļā pēc izvēlētām metodēm tika analizēta pētāmā datorspēle, balstoties uz analīžu rezultātiem tika izdarīti secinājumi par spēles naratīva struktūru un amerikāņu pārākuma attēlojumu.
 
The bachelor’s thesis discusses the representation of American exceptionalism in the computer game “BioShock Infinite” and its narrative structure. The goal of the research was to discover types of narrative structures in the computer game, the elements representing American exceptionalism and their meanings and to describe computer game’s functionality as a medium. The theoretical part consists of literature on the diversity and research of computer games, dystopia and American exceptionalism, methodology includes narrativ and semiotic analysis and field work. The chosen computer game was analysed in the empirical part, and conclusions on the representation of American exceptionalism and computer games as media were made based on the results of the analysis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48792
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV