Show simple item record

dc.contributor.advisorKopeloviča, Annaen_US
dc.contributor.authorMargeviča-Grinberga, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:08Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other37818en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4883
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darbā ir pētīta skolotāju starpkultūru izglītība multikulturālā sabiedrībā. Pētījuma problēmu veido neatbilstība starp multikulturālo realitāti un vajadzību intensificēt skolēnu sagatavošanu dzīvei un darbam mainīgā multikulturālā vidē: no vienas puses, un skolotāju nepietiekamā gatavība strādāt multikulturālā klasē un palīdzēt skolēniem apzināt izmainīto sociālo realitāti, attīstīt spējas iekĜauties šajā vidē – no otras. Darba mērėis – izpētīt starpkultūru izglītību skolotāju izglītības procesā un izstrādāt ieteikumus starpkultūru kompetences attīstībai. Pētījumā gūta atziĦa, ka topošo skolotāju starpkultūru kompetences attīstību veicina starpkultūru principu integrācija visā skolotāju izglītības programmas saturā, nevis atsevišėa studiju kursa ietvaros. Atslēgas vārdi: multikulturāla sabiedrība, topošo skolotāju starpkultūru kompetence.en_US
dc.description.abstractThe present doctoral work studies the teachers’ intercultural education in multicultural society. The problem of the research emerges from the discrepancy that exists between the multicultural reality and the necessity to intensify pupils’ preparation for living and working in the changing multicultural environment on the one hand, and teachers’ insufficient readiness to work in a multicultural class and to help pupils become aware of the changed social reality, to develop their skills to become part of this environment, on the other hand. The aim of the work – to study the intercultural education in the process of teacher education and to work out recommendations for developing the intercultural competence. The research has revealed that the development of the future teachers’ intercultural competence is facilitated by integrating the intercultural principles in the whole content of the teacher education curriculum not in the content of particular subjects. Key words: multicultural society, the intercultural competence of the future teachersen_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectMultikulturāla sabiedrībaen_US
dc.titleSkolotāju starpkultūru izglītība multikulturālā sabiedrībāen_US
dc.title.alternativeIntercultural teacher education in multicultural societyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record