Pedagogu motivācijas veicināšana Ekoskolu programmā
Author
Lāce-Jeruma, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Pedagogu motivācijas veicināšana Ekoskolu programmā. Lāce – Jeruma L., darba vadītājs doc., dr. paed. Daiga Kalniņa. Maģistra darbs, 60 lappuses, 15 attēli, 10 tabulas, 32 literatūras avoti, 11 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir apzināt motivācijas būtību un izpētīt skolotāju motivācijas iesaistīties Ekoskolas programmā veicināšanas labās prakses piemērus, izstrādāt metodisko materiālu Ekoskolu vadītājiem skolotāju iesaistes Ekoskolu programmā veicināšanai. Veikta teorētiskās literatūras analīze par motivāciju, Ekoskolu rokasgrāmatu kontentanalīze. Autore ir anketējusi Latvijas Ekoskolu pedagogus par to motivējošajiem faktoriem iesaistīties Ekoskolu programmā. Apkopojot visas pētījumā gūtās atziņas, autore ir izveidojusi metodisko materiālu Ekoskolu vadītājiem. Promotion of teacher’s motivation in the Ecoschool program. Lāce – Jeruma L., supervisor doc., dr. paed. Daiga Kalniņa. Master thesis, 60 pages, 15 figures, 10 tables, 32 literature references, 11 attachments. In Latvian. The aim of the thesis is to identify the nature of motivation and to explore the motivation of teachers to engage in good practices in promoting the Eco-School Programme, to develop a methodological material for Eco-School leaders to promote teacher’s involvement in the Eco-School programme. An analysis of theoretical literature on motivation was carried out, an Eco-School programme manuals content analysis was carried out. Author has carried out survey on Latvian Eco-School’s teachers about motivational factors to participate in Eco-School programme. Summarizing all the conclusions of the study, author has created a methodological material for the Eco-School’s leaders.