• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izglītības iestādes vadības komanda-sastāvs, kompetences, novērtēšana

Thumbnail
Открыть
299-73185-Steins_Martins_ms11190.pdf (1.696Mb)
Автор
Šteins, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Latvijas Nacionālajā attīstības plānā paredzētais ekonomiskais izrāviens ir grūti īstenojams bez izcilas izglītības sistēmas un tās sasniegumiem. Latvijā izglītības sistēmas galvenie elementi ir izglītības iestādes. Skolu vadības komandu loma ir būtiska, lai Latvijā tiktu efektīvi ieviests kompetencēs balstīts mācību saturs jeb izglītības reforma, ko pazīstam ar saīsinājumu – Skola2030. Autors darbā analizē izglītības iestādes vadības komandas sastāvu, vadības komandā nepieciešamās kompetences un aplūko novērtēšanas procesu. Maģistra darba „Izglītības iestādes vadības komanda – sastāvs, kompetences, novērtēšana” mērķis ir analizēt skolas vadības komandas lomu skolas attīstībā un noskaidrot tai minimāli nepieciešamo kompetenču apjomu. Pētījuma objekts ir izglītības iestādes. Pētījuma priekšmets: vadības komandas kompetences un novērtēšana. Atslēgvārdi: izglītības iestāde, vadības komanda, kompetences un novērtēšana.
 
Economic growth expected by Latvian National Development Plan is difficult to realize without an excellent education system and its achievements. In Latvia, the main elements of the education system are educational institutions. The role of educational institution management teams is crucial in order to successfully implement competence-based curriculum or education reform, known as Skola2030. The author analyzes the composition of the management team of the educational institution, the competencies required in the management team and examines the evaluation process. The aim of master thesis „Educational institution management team - composition, competencies, evaluation” is to analyze the role of the school management team in school development and to identify the minimum competencies required in the team. Object of the research is educational institutions. Subject of the research: competencies of management team and evaluation. Keywords: educational institution, management team, competencies and evaluation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49123
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV