Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zanda
dc.contributor.authorIrmeja, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-28T02:01:57Z
dc.date.available2019-12-28T02:01:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73234
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49126
dc.description.abstractIneses Irmejas maģistra darbs “Pedagogu gatavība pārmaiņām vispārējā izglītībā kompetenču pieejas ieviešanas kontekstā”. Maģistra darba mērķis ir izpētīt pārmaiņu būtību izglītībā un faktorus, kas ietekmē pedagogu gatavību kompetenču pieejas ieviešanai mācību saturā vispārējā izglītībā astoņās Latvijas skolās, kuras darbojas kā mācību saturu aprobējošās izglītības iestādes jeb pilotskolas. Darba teorētiskajā daļā anlizēta pārmaiņu nepieciešamības aktualitāte mūsdienu kontekstā, raksturoti pedagogu gatavību veicinoši faktori pārmaiņu ieviešanas kontekstā, kā arī faktori, kas gatavību var mazināt. Izstrādātas gatavības fāzes un pazīmes. Praktiskajā daļā veikts pētījums par pedagogu gatavību pārmaiņām kompetenču pieejā balstīta mācību satura ieviešanai vispārējā izglītībā. Tika noskaidrots, kādi ir gatavību noteicošie faktori un izveidoti priekšlikumi pedagogu gatavības veicināšanai kompetenču pieejā balstīta mācību satura ieviešanas kontekstā.
dc.description.abstractFor masters thesis by Inese Irmeja “Competency based Education in comprehensive schools: Teachers' readiness for change”. The aim of the master's thesis is to study the nature of changes in educational context, the factors affecting teachers’ readiness to implement competency based education in comprehensive schools and to carry out a research in eight schools of Latvia, that are implementing the approbation process of the improved curriculum and learning approach. The theoretical part highlights the relevance for changes in education appropriate for the modern context of today. Factors that are contributing to teacher readines for change, as well as the factors that may reduce readiness to implement changes in education are described in the theoretical part. Phases and signs of readiness are developed in this part. The practical part consists of a description of the research methodology used to identify the factors of teacher readiness for change to implement the improved curriculum and learning approach. Sugestions for improving teacher readiness for change in implementing competency based education were developed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpārmaiņas
dc.subjectgatavība
dc.subjectpilnveidota mācību pieeja
dc.subjectpilnveidots mācību saturs
dc.subjectmūsdienu prasības
dc.titlePedagogu gatavība pārmaiņām vispārējā izglītībā kompetenču pieejas ieviešanas kontekstā
dc.title.alternativeCompetency based Education in comprehensive schools: Teachers' readiness for change
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record