• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sižeta lomu rotaļa - saskarsmes prasmju sekmētāja 5-6 gadīgiem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-73189-Karane_Iluta_ik14176.pdf (755.7Kb)
Автор
Karāne, Iluta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats: Sižeta lomu rotaļa – saskarsmes prasmju sekmētāja 5 – 6 gadīgiem bērniem. Bakalaura darba autors: Iluta Karāne Darba zinātniskais vadītājs: Doc. Dr. paed. Dagnija Vigule Pētījuma mērķis: Teorētiski un empīriski pētīt sižeta lomu rotaļas kā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes sekmētāju. Pētījuma hipotēze: 5 – 6 gadīgu bērnu saskarsmes prasmes tiek sekmētas, ja sižeta lomu rotaļu izmanto kā līdzekli saskarsmes prasmju veicināšanai un bērns iesaistās rotaļā. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt saskarsmes būtību pedagogu un psihologu atziņās 2.Teorētiski pētīt 5 – 6 gadīgu bērnu raksturojumu pētījuma kontekstā 3.Atklāt rotaļu nozīmi bērnu saskarsmes sekmēšanai 4.Veikt pētījumu 5 – 6 gadīgu bērnu grupā par saskarsmes prasmju sekmēšanu sižeta lomu rotaļā 5.Apkopot pētījuma rezultātus un izdarīt secinājumus Bakalaura darbs sastāv teorētiskās daļas un pētījuma, secinājumiem, izmantotās literatūras un pielikumiem, Darba teorētiskajā daļā tiek analizētas dažādu autoru atziņas par saskarsmes prasmēm, to veidošanos. Dots 5 – 6 gadīgu bērnu psiholoģiskais un fiziskais raksturojums pētāmās problēmas aspektā, kā arī raksturota sižeta lomu rotaļa. Darba praktiskajā daļā, pamatojoties uz apgūto teoriju, veikts pētījums par bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu sižeta lomu rotaļās pirmsskolā. Pētījuma rezultātā konstatēts, ka bērniem saskarsmes prasmes ir uzlabojušās, tādējādi apstiprinot sākotnēji izvirzīto hipotēzi. Bakalaura darba apjoms: 6 tabulas, 12 attēli, 60 literatūras avoti, 2 pielikumi. Pētījuma bāze: X pirmsskolas izglītības iestāde Atslēgas vārdi: saskarsme, saskarsmes prasmes, 5 – 6 gadīgi bērni, sižeta lomu rotaļas.
 
Bachelor Paper’s topic: Story roleplay game – a communication skills promoter for 5 – 6 year old children. The author of the bachelor paper: Iluta Karane The scientific advisor: Doc. Dr. paed. Dagnija Vigule The aim of the research: To research theoretically and empirically story roleplay games as preschool children´s communication skills promoter. Hypothesis of the research: 5 – 6 year old children´s communication skills are promoted if story roleplay game is used as means of encouraging communication skills and the child gets involved in the game. The tasks of the research: 1.To analyze the essence of communication in cognitions of educators and psychologists; 2.To research in theory characteristics of 5 – 6 year old children in the context of the research; 3.To uncover the significance of games when promoting communication skills; 4.To research promotion of communication skills in story roleplay games in a group of 5 – 6 year old children; 5.To compile the results of the research and draw conclusions. The bachelor paper consists of theoretical part and research, conclusions, the literature used and attachments. In the theoretical part of the work cognitions of different authors on communication skills and its formation are analysed. 5 – 6 year old children´s psychological and physical characteristics in the aspect of the researched problem is given as well as characterised story roleplay game. In the practical part of the work, based on the theory learnt, a research is carried out on children´s communication skills promotion in story roleplay games in pre – school. As a result of the research conclusions are drawn, that children´s communication skills are improwed thus approving initially raised hypothesis. The volume of the bachelor paper: 6 tables, 12 pictures, 60 sources of literature, 2 attachments Location of the research: X pre – school educational institution Key words: communication, communication skills, 5 – 6 year old children, story roleplay games.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49193
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV