Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorBittere, Agita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:12Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73254
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49220
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore ir Latvijas Universitātes studente Agita Bittere. Kvalifikācijas darba tēma “4-5 gadīgu pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļā”. Darba zinātniskais vadītājs Dagnija Vigule. Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski un prakstiski pētīt 4-5 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu rotaļā. Pētījumā tika izmantotas teorētiskās un empīriskās pētījuma metodes. Pirmajā nodaļā tiek analizētas pedagogu un psihologu atziņas par saskarsmes jēdzienu, sniegts skaidrojums par vidējā pirmsskolas bērnu vecuma attīstību, un sniegts skaidrojums kā kustību rotaļa sekmē saskarsmes prasmes. Otrajā nodaļā tiek veikts epmīriskais pētījums, kur tiek atklāts kā rotaļa sekmē 4-5 gadīgu bērnu saskarsmes prasmi. Kvalifikācijas darba apjoms ir 41 lapaspuses, 15 attēli, 4 tabulas, izmantotās literatūras un avotu saraksts ir 42 avoti un pievienoti 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe Qualification paper “Promoting Communication Skills Through Play For Children of 4-5 Years in Preschool” is written by Agita Bittere, student of University of Latvia, with supervision by assoc. Dagnija Vigule. The purpose of the paper is to carry out theoretical and practical research on promoting communication skills through play for children of 4-5 years. Research methods of theoretical and empirical analysis were applied to reach the goal of the research. The first chapter reveals the analysis of insights by teachers and psychologists on communication and explanations about development of average pre-school children as well as impact of mowement play on communication skills. In the second chapter empirical research is carried out on the impact of play on communication skills for children of 4-5 years. The qualification paper consists of 41 pages, 15 images, 4 tables, lists of references with 42 information sources and 3 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsadarbība
dc.subjectrotaļa
dc.subject4-5 gadīgi bērni
dc.subjectpirmsskolas izglītības
dc.title4-5 gadīgu pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļā
dc.title.alternativePromoting Communication Skill Through Play For Children of 4-5 Years in Preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record