Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorMinčenoka, Svetlana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:15Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73269
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49224
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana M.Montesori pieejā”. Veicot šo pētījumu, mērķis ir, teorētiski izzināt un praktiski izspēlīt saskarsmes prasmju veicināšanu izmantojot Montesori pieeju. Bakalaura darbā tiek atspoguļota bērnu saskarsmes prasmju veicināšana. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskā un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļa ir izzināti un pētīti dažādu psiholoģijas un pedagoģijas pētījumi, kā arī analizēta zinātniskā literatūra. Empīriskajā pētījumā ir izstrādāti bērnu saskarsmes prasmju izvērtēšanas kritēriji, piedāvātas rotaļas. Darba atslēgvārdi ir: saskarsme, prasme, veicināšana. Secināts, ka Montesori pieeja ir process, kurā bērns apgūst saskarsmes prasmes, sociālo pieredzi, iekšējo pasauli, emocionālo attīstību.
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor's Thesis is "Promotion of Communication Skills of 2-3-yearolds in M. Montessori Approach". The purpose of this study is to explore theoretically and practice the promotion of communication skills using Montessori materials. The Promotion of children's communication skills is reflected in the Bachelor's thesis. The work consists of two parts - theoretical and empirical research. In the theoretical part are researched various psychological and pedagogical issues, as well as analyzed scientific literature. In the empirical part are worked out criteria for the assessment of children's communication skills and games are offered. The keywords of the work are: communication, skill, promotion. It is concluded that the Montessori approach is the process by which a child learns communication skills, social experiences, the inner world, emotional development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSaskarsme
dc.subjectPrasme
dc.subjectVeicināšana
dc.subjectM.Montesori pieeja
dc.title2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana M.Montesori pieejā
dc.title.alternativePromotion of Communication Skills of 2-3 jear olds in M.Montessori Approach
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record