3 - 4 gadīgu bērnu pozitīvu emociju veicināšana pirmsskolā
Author
Rudzīte, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbu izstrādāja Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Monta Rudzīte. Kvalifikācijas darba nosaukums 3 - 4 gadīgu bērnu pozitīvu emociju veicināšana pirmskolā. Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt 3 - 4 gadīgu bērnu pozitīvo emociju veicināšanu pirmskolā un apkopot ieteikumus 3 – 4 gadīgu bērnu pozitīvo emociju veicināšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek pētītas emocijas, to būtība, pedagoģiskais process pirmsskolā, kā arī pozitīvo emociju veicināšanas iespējas pirmsskolā. Darba empīriskajā daļā tiek apzināta reālā situācija 3 – 4 gadīgu bērnu pozitīvo emociju veicināšanā pirmsskolā, kā arī iespējas 3 – 4 gadīgu bērnu pozitīvo emociju attīstības veicināšanai pirmsskolā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 58 lappusēm, t.sk. 8 tabulas, 2 attēli, 4 pielikumi. Izmantoti 34 literatūras avoti. The qualification work was developed by Monta Rudzite, a student of the teaching, psychology and arts faculty of the University of Latvia. Title of qualification: Promoting positive feelings for 3 - 4 year olds in preschool. The purpose of the qualification work is to explore the promotion of the positive feelings of 3 – 4 year olds in preschool and to collect recommendations to promote the positive feelings of 3 – 4 year olds. The qualification work consists of a theoretical and empirical part. The theoretical part examines the emotions, their nature, the pedagogical process in preschool, and the possibilities for promoting positive feelings in preschool. The empirical part of the work identifies the reality of promoting the positive feelings of 3 – 4 year olds in preschool, as well as the possibilities for promoting the positive feelings of 3 – 4 year olds in preschool. The qualification job consists of 58 pages, including 8 tables, 2 pictures, 4 attachments. Used 34 literature sources.