dc.contributor.advisor | Stangaine, Inga | |
dc.contributor.author | Dunska, Ieva | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-12-31T02:03:44Z | |
dc.date.available | 2019-12-31T02:03:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 73348 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49273 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore: Ieva Dunska Darba vadītāja: Inga Stangaine Kvalifikācijas darba nosaukums: “2 – 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā.” Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets: 2– 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšana. Pētījuma mērķis: pētīt nosacījumus veiksmīgai bērnu pamatkustību apguves sekmēšanai pedagoģiskajā procesā izmantojot kustību rotaļas. Pētījuma hipotēze: 2 – 3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšana pedagoģiskajā procesā būs sekmīga, ja kustības saistīs ar bērniem pazīstamiem tēliem, ja tiks izmantots daudzveidīgs inventārs. Atslēgas vārdi: prasmes, pamatkustības, fiziskās aktivitātes, kustību rotaļa Pētījums sastāv no divām nodaļām: teorētiskā nodaļa – pamatkustību raksturojums, to nozīme bērna veselības veicināšanā, vecumposma raksturojuma, pamatkustību apguves veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā; praktiskā nodaļa – bērnu novērošana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā, pedagoģiskais eksperiments, dokumentu analīze, rezultātu analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: Darbs sastāv no 44 lappusēm, iekļautas divas tabulas un divi attēli. | |
dc.description.abstract | Author of the qualification work: Ieva Dunska Research paper manager: Inga Stangaine Title of the qualification work: “Promoting the learning of basic movement of 2-3 years olds in the Pre-school pedagogical process..” Subject of study: Pre-school pedagogical process. Subject of matter: Promoting developmental movement process of children from 2 to 3 years. The aim of the study: is to research the conditions for the successful promotion of learning the basic child movements through the pedagogical process, involving movement based plays. The study hypothesis: Promoting the learning of basic mobility of 2-3-year children in the pedagogical process will be successful if basic developmental movements are linked to familiar images for children and if a variety of inventory is used. Key words: skills, basic movements, physical activities, movement-based plays The study consists of two chapters: theoretical chapter: description of basic movements its’s role in faciliation of children’s health, charecterizing of the child in age range and fostering the basic movements in the pre-school teaching process; practical chapter: follow-up pre-school children’s development in the pedagogical process, experiment in pedagogy, analysis of documents and their results. Extent of the qualification work: 44 pages, includes two tabeles, two pictures | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | prasmes | |
dc.subject | pamatkustības | |
dc.subject | fiziskā aktivitātes | |
dc.subject | kustību rotaļa | |
dc.title | 2-3 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Promoting the learning of basic movement of 2-3 years olds in the Pre-school pedagogical process | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |