Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorIstominova, Oļesja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:17Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73418
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49325
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir: “4-5 gadu vecuma bērnu emocionālā pārdzīvojuma sekmēšana zīmēšana darbībā pirmsskolā”, autore Oļesja Istominova, vadītāja- Doc., Dr.paed. Daiga Kalēja-Gasparoviča. Darba mērķis – pētīt 4-5 gadu vecuma bērnu emocionālā pārdzīvojuma sēkmēšana zīmēšanas darbībā pirmsskolā un analīzēt empēriskā pētījumā iegūtos rezultātus. Teorētiskajā daļā ir analizēta literatūra par emocionalitāti un tās sekmēšanu, 4-5 gadu vecu bērnu psiholoģiskais raksturojums pētāmās problēmas sakarā, mācību saturs, pedogoģiska darbība. Darba pamatā ir A. Zaporožeca, V.Muhinas, G. Svences, Ļ.Vigotska, E.Burmana, V.Hibnere, S. Rubinšteins teorētiskās atziņas, kā arī tika izmanota terminu pedagoģiskā vārdnīca. Darba empēriskajā daļā tika pārbaudītas teoretiskās atziņas praktiskā darbā: 5 nodarbības. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par emocionālo pārdzīvojumu (emocionalitāti), par zīmēšanas darbību bērniem pirmsskolā. 2.Apkopot idejas un ieteikumus 4-5 gadu vecu bērnu emocionālo pārdzīvojumu sekmēšanai zīmēšanas darbībās pirmsskolā; 3.Pētīt bērnu emocionālā pārdzīvojuma veicināšanu zīmēšanā pirmsskolā, veicot empīrisko pētījumu. 4.Apkopot iegūtos rezultātus un tos analīzet. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskās: •Literatūras analīze. 2.Empīriskās: •Pedagoģiskais vērojums; •Bērnu darbu analīze. Pētjuma bāze: X pirmsskolas izglītības ietāde 12, 4-5 gadus veci bērni. Kvalifikācijas darba apjoms: 46 lapaspuses, 4 attēli, 3 tabulas, un 31 izmantotās literatūras vienības. Pētījumu norisinājās no 2019. augusta beigām līdz oktobra beigām.
dc.description.abstractThe theme of the kvalificational work done by Olesja Istominova is “The encouragement of emotional experience of 4-5- year-old children during drawing activities in a kindergarten”. The leader of the work is Doc.of pedagogical science Daiga Kaleja-Gasporovica. The aim of the work: •To research the facilitations of emotional feelings in the work while drawing of 4-5- year-old children in a kindergarten. •To analyze received results in the empirical research. The literature about the facilitation of emotionality is analyzed in the theoretical part of the work. The connections of psychological problems and their characteristics of 4-5-year-old children, the learning process, researched there as well. The work is based on the theoretical conclusions of A.Zaporozhec, V.Muhin, G.Svence, E.Burman, V.Hibnere, A.Vigotskij, C.Rubinshtejn. The glossary of pedagogical terms is used too. The tasks of the work: 1.To analyze pedagogical and psychological theoretical conclusions about feelings (emotionality) of 4-5-year-old children in the kindergarten. 2.Generalize the ideas and recommendations for facilitations of feelings of 4-5-year-old children during drawing activities in the kindergarten. 3.To research the encouragement of 4-5-year-old children in the kindergarten feelings during drawing activities and contribute empirical research. 4.To generalize and analyze received results. Researching methods: 1.Theoretical •Analysis of children’s. 2.Empirical •Observation •Analysis of children’s works. The researching base: kindergarten 12, 4-5-year-old-children. The volume of the work: 46 pages, 4 pictures, 3 table, 31 literature sources. The research was done from the end of August 2019 till the and of October 2019.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectEmocionālais pārdzīvojums
dc.subjectZīmēšana
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectPirmsskolas vadlīnijas
dc.title4-5 gadu vecuma bērnu emocionālā pārdzīvojuma sekmēšana zīmēšanas darbībā pirmsskolā
dc.title.alternativeThe encouragement of emotional experience of 4-5-year-old chidren during drawing activities in a kindergarten
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record