Show simple item record

dc.contributor.advisorLīduma, Anna
dc.contributor.authorIrša-Podkalne, Ingrīda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:24Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73439
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49338
dc.description.abstractBakalaura darba temats–jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās. Pētījuma mērķis – noskaidrot, kā uzlabojas jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju apguve, izmantojot rotaļas. Bakalaura darbu veido ievads, divas galvenās nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi par teorētiskās literatūras analīzi un pētījuma praktisko daļu, izmantoto avotu saraksts un pielikumi. Teorētiskajā pētījumā analizētas un apkopotas pedagoģijas un psiholoģijas autoru atziņas par rotaļām un to nozīmīgumu jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā, jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju veidošanos un attīstību, kā arī apskatītas rotaļu izmantošanas iespējas bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai. Pētījuma daļa balstīta uz Ļ.Vigotska, A.Geskes, R.Garlejas, D.Gruznovas, J.Bohānes u.c. autoru atziņām. Empīriskajā pētījumā raksturotas un pamatotas pētījumā izmantotās metodes. Balstoties uz pedagoģijas un psiholoģijas teorētiķu atziņām, tika atlasītas rotaļas jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanai. Aprakstīta pētījuma izlase. Pētījuma daļa iekļauj praktiskajā pētījumā iegūto datu analīzi, veikta datu salīdzināšana un interpretācija. Apkopojot un analizējot pētījuma datus, tiek atklāts, ka, atlasot dažādas jaunākā pirmsskolas vecumam atbilstošas rotaļas, iespējams sekmēt saskarsmes prasmju attīstību. Bakalaura darbā izmantoti 50 literatūras avoti, ietverti 9 attēli, 1 tabulas un 11 pielikumi. Bakalaura darba apjoms ir 76 lapas. Atslēgas vārdi: pirmsskola, rotaļas, saskarsme, saskarsmes prasmes
dc.description.abstractThe name of bachelor theses – Promoting Social Skills with Play for Younger Preschoolers. The aim of the study is to find out how communication skills younger preschoolers improve with plays. The bachelor thesis consists of an introduction, two main chapters with subchapters, conclusions on the analysis of theoretical literature and practical part of the research, a list of references and attachments. Theoretical research analyzes and summarizes the pedagogical and psychological authors’ statements about play and its importance in the development of younger preschool children, the formation and development of the younger preschool children' s communication skills, as well as examines the possibilities of using play to promote children's communication skills. The research part is based on L.Vigotsky, A.Geske, R.Garleja, D.Gruznova, J.Bohane and others. authors' findings. Empirical research describes and substantiates the methods used in the research. Based on the findings of pedagogy and psychology theorists, plays were selected to enhance the communication skills of younger preschoolers. A sample of the study is described. The research includes analysis of data obtained in practical research, comparison and interpretation of data. Collecting and analyzing research data reveals that selecting a variety of plays suitable for the younger preschoolers can help to develop communication skills. The bachelor thesis uses 50 sources of literature, 9 figures, 1 tables and 11 attachments. The volume of the Bachelor Thesis is 76 pages. Key words: preschool, games, communication, communication skills
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectrotaļas
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsaskarsme prasmes
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās
dc.title.alternativePromoting Social Skills with Play for Younger Preschoolers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record