Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorVolobujeva, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:29Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73451
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49348
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Literārie darbi jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanai” Darba autore: Olga Volobujeva. Pētījuma mērķis: pētīt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības veidošanos literāro darbu iepazīšanas procesā. Pētījuma hipotēze: literārie darbi rosina emocionālās atsaucības veidošanas, ja pedagogs: •izvēlas bērnu attīstības pakāpei un interesēm piemērotu tekstu; •piedāvā daudzveidīgas darbības iespējas pēc iepazīšanās ar literāro darbu; •nodrošina labvēlīgu, atbalstošu un drošu vidi grupā. Kvalifikācijas darbs sastāvs no divām daļām, kurās ir ietvertas vairākas apakšnodaļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts emociju jēdziens dažādu pedagogu, psihologu skatījumā un emocionālās atsaucības veidošanās jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem, sniegts psihiskās attīstības raksturojums. Analizēti literārie darbi kā bērnu emocionālās atsaucības veicinātāji. Empīriskajā daļā aprakstīts pētījums par jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanu, izmantojot literāros darbus, dramatizācijas rotaļas, kā arī tiek analizēti iegūtie rezultāti. Darba apjoms: 53 lpp., 4tabulas, 8 attēli, 5 pielikumi, 57 izmantotais avots un literatūra. Atslēgas vārdi: pirmsskola, emocijas, emocionālā atsaucība, literārie darbi.
dc.description.abstractThe title of the thesis is "Literary Works for the Promotion of Emotional Responsiveness in Younger Preschoolers". The author is Olga Volobujeva. The aim of the research: to research the development of emotional responsiveness in younger preschool children in the process of getting acquainted with literary works. Research hypothesis: literary works encourage emotional responsiveness if the educator: • chooses texts appropriate to the development and interest of the children; • offers a variety of activities after reading a literary work; • provides a favorable, supportive and secure environment for the group. The thesis consists of two parts, each of which contains several subdivisions. The theoretical part deals with the notion of emotions as represented in the works of various educators and psychologists, and the formation of emotional responsiveness in preschoolers, as well as the characteristics of psychological development. Literary works as promoters of children's emotional responsiveness are analyzed. The empirical part describes the research on the development of emotional responsiveness of preschoolers using literary works and dramatization games, and analyzes the results obtained. The size of the thesis: 53 pages, 4tables, 8 pictures, 5 supplements, 57 references and literature sources list. Keywords: preschool, emotions, emotional responsiveness, literary works.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectemocijas
dc.subjectemocionālā atsaucība
dc.subjectliterārie darbi
dc.subjectpreschool
dc.titleLiterārie darbi jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanai
dc.title.alternativeLiterary works for the promotion of emotional responsivity in younger preschoolers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige