• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

4-5 gadu vecu bērnu prasmju apguves veicināšana par daudzumu un mēru kompetences balstītā pieejā

Thumbnail
Öffnen
299-73455-Kostjukevica_Inesa_ik17076.pdf (2.363Mb)
Autor
Kostjukeviča, Inesa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darba nosaukums: 4-5 gadu vecu bērnu prasmju apguves veicināšana par daudzumu un mēru kompetences balstītā pieejā. Pētījuma mērķis: pētīt prasmju par daudzumu un mēriem veidošanos 4-5 gadus veciem bērniem kompetenču balstītā pieejā un apkopot prasmju par mēriem un daudzumu apguves veicināšanas iespējas 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījums sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā analizēts prasmju un kompetenču jēdziens, kompetencēs balstītas izglītības procesa ietvaros, veikts iepriekšējās un jaunās (kompetenču) programmas satura salīdzinoša analīze prasmju par daudzumu un mēriem aspektā. Sniegts 4-5 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums, kas pamato piemērotākos paņēmienus prasmju par daudzumu un mēru veidošanā. Empīriskajā daļā sniegts ieskats pedagoģiskajā procesā, atklājot kompetencēs balstītas pieejas praktiskās iezīmes, tai skaitā analizējot bērnu darbības aktivitātes un pašvadītu mācību procesu. Sasniegtie rezultāti ļauj apstiprināt hipotēzi: 4-5 gadus veciem bērniem veiksmīgi attīstīties prasmju par daudzumu un mēriem, ja skolotājs pedagoģiskajā procesā izmantos uz bērnu darbību balstītu pieeju, rosinot pielietot prasmes daudzveidīgās ikdienas situācijās. Pētījuma noslēgumā izstrādāti ieteikumi pirmsskolas skolotājiem, kas piešķir pētījumam praktisku nozīmīgumu. Kvalifikācijas darba apjoms: 54 lpp., ietver 13 attēlus, 5 tabulas, izmantoti 51 literatūras avoti, pievienots 1 pielikums Atslēgas vārdi: prasme, kompetence, kompetencēs balstīta pieeja, matemātika, daudzums un mērs, pirmsskola
 
Titele of the qualification paper: Promoting the acquisition of the skills of 4-5 yeras-old children about amount and measurement in competence based approach. Study objective: to research skills for quantity and measure in a competency based approach in 4-5 year old kids and compile skills for quantity and measure in a competency based approach in 4-5 year old kids. The study consists of theoretical and empirical part. In the theoretical part is analyzed the concept of skills and competences,within a competence-based education process, comparative analysis of content of the previous and the new program in terms of quantity and measure skills.Deskribed 4-5 yers old kids age profile, which justifies the most appropriate skills building quantity and measure techniques. Empirical part describes the pedagogical process, revealing practical features of competency-based approach, including determination of children’s activities and self-directed learning process. Obtained results confirm the hypothesis: in cases,when the teacher takes a child-based approach to the pedagogical process,encouraging the use of skills in a variety of everyday situations,children aged 4-5 will successfully develop skills in quantity and measur. The study concludes with recommendations for preschool teachers,that gives the study practical relevance. Volume of qualifications work: 54 pages icluding, 13 pictures,5 tables,51 literature sources,1 appendix added. Keywords:skoll, competence,competency based approach,math,quantity and measure,math,quantity and measure,preschool.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49352
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV