Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorBrokāne, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:35Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73464
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49358
dc.description.abstractLiene Brokāne. Kvalifikācijas darba tēma „Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma bagātināšana”. Pētījumā noskaidrots, kā bērns apgūst valodu, papildinot savu vārdu krājumu ar jauniegūtiem vārdiem, kas bērnam individuālā vārdu krājuma attīstībā ir nozīmīgi. Pētījuma mērķis: Teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt vidējās pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma bagātināšanu pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām: 1.Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par vidējā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājumu. 2.Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma bagātināšana dabas vidē. Teorētiskajā daļā analizētas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par vidējās pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājumu. Empīriskā pētījuma daļā veikts pedagoģiskais novērojums un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība vidējā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma bagātināšanai. Analizēti iegūtie rezultāti, uz kura pamata izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Galvenie secinājumi: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma bagātināšana būs sekmīgāka, ja tiks ievērotas bērnu individuālā vārdu krājuma attīstības likumības un īpatnības; veicināts un cienīts bērna viedoklis; izvēlēti bērnu vecumposma attīstībai atbilstoši uzdevumi, vairāk laika bērni pavadīs āra vidē dabas pētīšanā. Atslēgas vārdi: pedagoģiskais process, vārdu krājuma bagātināšana, vidējais pirmsskolas vecums. Kvalifikācijas darbs: 50 lappuses, 7 tabulas, 8 attēli, 54 literatūras un avotu skaits, 4 pielikumi.
dc.description.abstractLiene Brokane. The Qualification work’s theme “Vocabulary enrichment to the middle preschool age children”. The study of the work is to explore what a child learns by supplementing his vocabulary with newly acquired words that are important to the child in the development of his individual vocabulary. The aim of the study: Theoretically investigate and practically test the enrichment of vocabulary of middle preschool age children in pedagogical process. Qualification work consists of two chapters: 1.Pedagogical and psychological scientists’ findings about vocabulary of middle aged preschool children. 2.Vocabulary enrichment to the middle preschool age children in the natural environment. The theoretical chapter of the study analyzes the pedagogical and psychological scientists’ findings about vocabulary of middle aged preschool children. The empirical chapter of the study includes a pedagogical observation and a pedagogical pilot action to enrichment the vocabulary of middle aged preschool children. The developed conclusions and proposals based on the analyzed obtained results. The key conclusions: The enrichment of vocabulary to the middle preschool age children will be more successful if the legitimacy and characteristics of individual children's vocabulary development are respected; the child's opinion is promoted and respected; Children's age-appropriate tasks are selected, and children will spend more time outdoors exploring nature. Keywords: pedagogical process, vocabulary enrichment, middle preschool age. Qualification work: 50 pages, 7 tables, 8 figures, 54 sources of literature, 4 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpedagoģiskais process.
dc.subjectvārdu krājuma bagātināšana
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecums
dc.subjectpedagogical process
dc.subjectvocabulary enrichment
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma bagātināšana
dc.title.alternativeVocabulary enrichment to the middle preschool age children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record