• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

5-7 gadīgu pirmsskolas vecuma bērnu kognitīvo stratēģiju atšķirības zēnu un meiteņu grupās angļu valodas nodarbībās

Thumbnail
Открыть
299-73483-Sevcuka_Inga_ia12061.pdf (844.2Kb)
Автор
Ševčuka, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Svence, Guna
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darbā “5-7 gadīgu pirmsskolas vecuma bērnu kognitīvo stratēģiju atšķirības zēnu un meiteņu grupās angļu valodas nodarbībās” analizētas kognitīvo stratēģiju teorijas, pētīti bērnu kognitīvo stratēģiju atšķirības meiteņu un zēnu izlasēs, kvalifikācijas darbā analizējot Kačiatores, Koiso-Kantilas “No zēna līdz vīrietim” un Borna, Felipa Ruso “Psiholoģija. Izturēšanās un tās konteksts. 2. daļa”, Karpovas “Ģimenes psiholoģija”. Kvalifikācijas darbs ietver zēnu un meiteņu komparatīvu skatījumu. Teorētiskajā daļā ir dzimtes studiju pētījumi. Praktiskajā daļā ir analīze un eksperimenti zēnu un meiteņu kognitīvo stratēģiju salīdzinājumam. Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pamatot vidējā pirmsskolas vecuma bērnu kognitīvās stratēģijas izpratni angļu valodas nodarbībās. Darbā tiek izmantota salīdzinošā un aprakstošā metode.
 
In the qualification paper “Differences in cognitive strategies of boys and girls in 5-7 year old preschool children English language classes” is an analysis of cognitive strategy theories, and research of differences in children's cognitive strategies in girls and boys selections within English classes, analyzing theoretical books – Kačiatore Koiso-Kantilas “No zēna līdz vīrietim” and Borns, Felipa Ruso “Psiholoģija. Izturēšanās un tās konteksts. 2. daļa”, as well Karpova “Ģimenes psiholoģija”. Qualification paper contains a comparative view of girls and boys. In the theoretical part, is research on the gender studies. In the practical part, is analyzis and experiments. The purpose of qualification paper is to theoretically explore and practically substantiate the understanding of cognitive strategy of middle school age children in English classes. To achieve this goal, cultural historical and comparative research methods are used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49374
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV