2-3 gadīgu bērnu iztēles veicināšana matemātikas priekštatu apguvē
Author
Kukaine, Krista Kora
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Krista Kora Kukaine Kvalifikācijas darba nosaukums: 2-3 gadīgu bērnu iztēles veicināšana matemātikas priekštatos Kvalifikācijas darba vadītājs: Dr. paed. I. Helmane Darba mērķis: analizēt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles veicināšanu matemātikas preikšstatu apguvē un apkopot ieteikumus matemātikas priekštatu apguvei iztēles veicināšanā. Darba sastāvs: ievads, 2 (divas) daļas, 5 (piecas) apakšnodaļas, secinājumi, priekšlikumi, 38 (trīsdesmit astoņi) izmantotās literatūras un avotu saraksts, 5 (pieci) pielikumi. Kvalifikācijas darba apjoms: 44 lpp., 3 tabulas, 3 attēli, 5 pielikumi, 39 literatūras avoti. Pirmajā daļā tiek analizēta daudzu zinātnieku un autoru teorijas par iztēles veicināšanu matemātikas priekšstatu apguvē pirmsskolā, kā arī raksturota iztēles darbības būtība matemātikas priekšstatu apguves veicināšanai 2-3 g. vecuma bērniem. Otrajā daļā tiek pētīta reālā situācija iztēles un matemātikas priekšstatu apguvē. Tiek piedāvāti ieteikumi šo priekštatu apguvei. Author of the qualification paper: Krista Kora Kukaine Title of the qualification paper: Promotion of imagination for 2-3 year old children in mathematics. Qualification paper supervisor: Dr. paed. I. Helmane Objective of the paper: to analyze the stimulation of mathematical notion in the pre-school age children and to compile suggestions for the mathematical concepts in the promotion of the imagination. The paper consists: the introduction, 2 (two) chapters, 5 (five) subdivisions, conclusions, 38 (thirty eight) units of literature and a list of sources, 5 (five) of the annexes. Extent of the qualification paper: 44 pages, 3 tables, 3 pictures, 5 annexes. The first part analyzes theories of many scientists and authors on the promotion of imagination in pre-school mathematics, as well as describes the essence of imaginative activity in mathematics at 2-3 g. for children of age. The second part explores the real situation in imaginative and mathematical concepts. Suggestions are offered for learning these concepts.