4-5 gadīgu bērnu izpratnes veidošana par augu augšanas attīstību, praktiski ierīkojot mazdārziņu pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Olante, Undīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ieriķe, Anita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
4-5 gadīgu bērnu izpratnes veidošana par augu augšanas attīstību, praktiski ierīkojot mazdārziņu pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Undīne Olante Darba mērķis: izzināt 4-5 gadīgu bērnu izpratnes veidošanos par augu augšanas attīstību, praktiski ierīkojot mazdārziņu pirmsskolas izglītības iestādē. Darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā veikta teorijas analīze par brīvdabas pedagoģijas jēdzienu, pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņām par brīvdabas pedagoģiju, vidējā pirmsskolas vecuma bērna attīstības raksturojumu un par bērnu brīvdabas pedagoģijas pieejā. Empīriskajā daļā pētītas bērnu zināšanas par augu augšanas attīstību, vērojot attēlus un to, kā mainās bērnu zināšanas, pilnveidojas izpratne par augu kultūru, attīstību, praktiski darbojoties mazdārziņā. Kvalifikācijas darba apjoms: 47 lpp., 16 attēli, 4 tabulas, 23 bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits, 1 pielikums. Atslēgas vārdi: bērnu izpratne, brīvdabas pedagoģija, mazdārziņš, pirmsskola. 4-5 year old childrens comprehension building about plant growth development by practically setting up a mini garden in pre-school. Author: Undīne Olante The objective of the work: To find out about 4-5 year old childrens comprehension of plant growth development by practically setting up a mini garden in pre-school. The work consists of 2 parts – theoretical and empirical. In theoretical part author analyzes the theory of the concept of an outdoor education, the conclusions of the pedagogical and psychological scientists about an outdoor education, the characterization of the development of 4-5 year old child and an outdoor education approach. In the empirical part author explores children’s knowledge of the development of plant growth by observing images and how children’s knowledge changes, building comprehension about plant culture and development by working in a mini garden. Work range: 47 pages, 16 pictures, 4 tables, 23 bibliography units, 1 attachments. Key words: child’s comprehension, outdoor education, mini garden, pre-school.