Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKoķe, Tatjanaen_US
dc.contributor.authorBabajeva, Ludmilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:17Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:17Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42850en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4943
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darbs pedagoģijas zinātnē ir veltīts aktuālai 21. gadsimta problēmai pieaugušo pedagoģijas jomā – pārejai no modernās uz postmoderno pieaugušā personības izpratni un līdz ar to pakāpeniskai fokusa maiņai no kognitīvajām personības pilnveidošanās teorijām uz visaptverošajām personības pilnveidošanās pieejām. Kvalitatīvais lauka pētījums ietvēra sešas speciāli atlasītas tautas skolas Latvijā un Dānijā, 52 audzēkņus, 32 andragogus un 5 skolu direktorus. Pētījuma rezultātā tika izstrādāti pieaugušo personības pilnveidošanās kritēriji tautas skolā, raksturota tautas skolas mācīšanās vide, tās pamataspekti un rādītāji, kā arī izstrādāts un aprobēts pieaugušo mācīšanās vides modelis personības pilnveidošanai tautas skolā.en_US
dc.description.abstractMag.paed. Ludmila Babajeva’s doctoral thesis “Adults’ personal development in the folk high school” in andragogy in the subfield of pedagogy is devoted to a topical problem of the 21st century - the transition from the understanding of a modern to postmodern personality of an adult, and to the gradual transition from the cognitive personal development theories to the comprehensive personal development approaches. The qualitative field study involved six specially selected folk high schools in Latvia and Denmark, 52 adult learners, 32 andragogues and 5 school head teachers. As a result of the research, the criteria for personal development of an adult in a folk high school have been developed, the learning environment of a folk high school has been described, its main aspects and indicators, and a model of the learning environment for personal development in a folk high school have been developed and approbated.en_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPieaugušo izglītībaen_US
dc.subjectPersonības veidošana
dc.subjectmācīšanās vide
dc.subjectpersonības pilnveidošanās
dc.subjecttautas skola
dc.subjectlearning environment
dc.subjectpersonal development
dc.subjectfolk high school
dc.titlePieaugušo personības pilnveidošanās tautas skolāen_US
dc.title.alternativeAdults’ personal development in the folk high schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige