• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunākā pirmsskolas bērnu emocionālās veselības nodrošināšanas iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā

Thumbnail
Öffnen
299-73598-Trojanovska_Ieva_it17005.pdf (1.003Mb)
Autor
Trojanovska, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Purmale, Rasma
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba autore: Ieva Trojanovska. Darba temats: Jaunākā pirmsskolas bērnu emocionālās veselības nodrošināšanas iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Bakalaura darba mērķis ir pētīt un salīdzinoši analizēt teorētiskās atziņas par emocionālo veselību, jaunākā pirmsskolas bērnu emocionālās veselības nodrošināšanas iespējām pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darbam ir divas daļas. Pirmajā daļā darba autore analizē teorētisko literatūru par emocionālo veselību, analizē dažādu autoru teorijas par bērnu attīstības likumsakarībām un emocionālās veselības pamatnosacījumiem pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Otrajā daļā tiek veikts pedagoģiskais pētījumus par bērna emocionālo veselību, tās nodrošināšanu dienas ritā pirmsskolā. Pētījumā tika pierādīta izvirzītā hipotēze, ka pirmsskolas vecuma bērnu emocionālā attīstība tiek sekmēta, ja pedagogi savā darbībā izmanto daudzveidīgus līdzekļus – literāros darbus, mūziku, deju, rotaļas. Atslēgas vārdi: emocijas, emocionālā veselība, vide, pirmsskola. Darba apjoms: 69 lappuses, 3 tabulas, 13 attēli, analizēti 41 literatūras avoti, 5 pielikumi.
 
Thesis author: Ieva Trojanovska. Theme of thesis: Emotional health opportunities for younger pre-school children in the pre-school pedagogical process. The aim of the bachelor’s thesis is to study and compare the theoretical findings on emotional health, the possibilities of the preschool children’s emotional health in the pre-school pedagogical process. The work has two parts. In the first part the author analyzes the theoretical literature on emotional health, analyzes the theories of various authors on the regularities oh child development and the basic conditions of emotional health in the pre-school pedagogical process. The second part is devoted to pedagogical research on the emotional health of the child and its provision during the day in preschool. The research proved the hypothesis that the emotional development of preschool children is facilitated if teachers use various means in their activities – literary works, music, dance and play. Keywords: emotions, emotional health, the environment, preschool. Workload: 69 pages, 3 tables, 13 images, 41 literature sources, 5 attachments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49463
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV