Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorGrīnberga, Diana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:45Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73601
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49466
dc.description.abstractDarba autore: Diana Grīnberga Darba vadītāja: Dr.psych.profesore Tija Zīriņa Darba tēma: Bērnu agresīva uzvedība un tās novēršanas iespējas vidējā pirmsskolas vecumā. Darba mērķis: –pētīt bērnu agresīvas uzvedības novēršanas iespējas vidējā pirmsskolas vecumā. Bakalaura darbā ir teorētiskais un empīriskais pētījums par bērnu agresīvas uzvedības novēršanas iespējām vidējā pirmsskolas vecumā. Tika pētīta teorijas analīze par bērnu agresīvu uzvedību, veikta bērnu attīstības likumsakarības analīze vidējā pirmskolas vecumā. Balstoties uz teorētiskajām atziņām, tika organizēts un veikts empīriskais pētījums, tika izstrādāti bērnu agresīvās uzvedības vērtēšanas kritēriji, atbilstoši kritērijiem veikta bērnu novērošana, tika noteikts bērnu agresīvās uzvedības līmenis pirms izmēģinājumdarbības un pēc izmēģinājumdarbības. Tika atrasti paņēmiemi un metodes bērnu agresīvas uzvedības novēršanai vidējā pirmskolas vecumā. Bērnu agresīvas uzvedības novēršana bija veiksmīga, jo darba autors strādāja ar dažādām novēršanas metodēm, zīmēšana, runāšana, ieklausīšanās, elpošanas vingrinājumi, fiziskas aktivitātes, mācīja bērniem komunikācijas prasmes, lai aizstātu negatīvo, agresīvo uzvedību. Bakalaura darba apjoms: 62 lpp., 3 tabulas, 18 attēli, 6 pielikumi, 34 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: agresīva uzvedība, vidējais pirmsskolas vecums, cēloņi, attīstības likumsakarības, individuāla pieeja, novēršana.
dc.description.abstractThe author: Diana Grīnberga The adviser: Dr.psych.professor Tija Zīriņa The research title: Children aggressive behavior and its prevention options in the middle preschool age. The objective of the research: investigate prevention options for children aggression at middle preschool age. Qualification paper includes theoretical and empirical study about possibilities of preventing children aggressive behavior in the middle preschool age. An analysis of theory about children aggressive behavior was studied, analysis of the regularity of children development in the middle preschool age was performed. Based on theoretical knowledge, an empirical study was organized and carried out, criteria for the evaluation of children aggressive behavior were developed, children monitoring performed according to criteria, the level of aggressive behavior of children prior to testing and follow-up was determined. Techniques and methods were found to prevent children aggressive behavior in the middle preschool age. Prevention of children aggressive behavior was successful because the author worked with different prevention techniques: drawing, speaking, listening, breathing exercises, physical activities, taught children communication skills to replace negative, aggressive behavior. The content of the qualification paper includes: 62 pages, 3 tabels, 18 pictures, 6 attachments, 34 literature sources. Key words: aggressive behavior, middle preschool age, causes, development regularities, individual approach, prevention.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectagresīva uzvedība
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecums
dc.subjectcēloņi
dc.subjectattīstības likumsakarības
dc.subjectindividuāla pieeja
dc.titleBērnu agresīva uzvedība un tās novēršanas iespējas vidējā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeChildrens aggressive behaviour and its prevention options in the middle preschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию